شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/01 08:56
سهمیه بنزین
کد خبر: 125759

قطع سهمیه بنزین خودرو بدون بیمه تکذیب شد

با اینکه سرپرست ستاد مدیریت سوخت حمل و نقل از قطع سهمیه بنزین خودروهای بدون بیمه از اول دی ماه خبر داد اما این خبر تکذیب شد.

به گزارش رصد ورزشی: سرپرست ستاد مدیریت سوخت حمل و نقل روز گذشته از قطع سهمیه بنزین خودرو های فاقد بیمه شخص ثالث خبر داد و گفته بود این طرح از اول دی ماه اجرا می شود و سهمیه بنزین به این خودرو ها تعلق نمی گیرد اما حالا معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور خبر قطع سهمیه بنزین را تکذیب کرد.به گفته وی سهمیه بنزین این خودرو ها قطع نمی شود اما کارت سوخت آنها غیر فعال خواهد شد و درباره عدم تخصیص سهمیه بنزین به این گروه از خودروها نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم.

معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور ضمن تکذیب قطع سهمیه بنزین خودروهای بدون بیمه از اول دی گفت: در حال حاضر بر اساس ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث برای خودروهایی که بیمه ندارند کارت سوخت صادر نمی‌شود و در خصوص عدم تخصیص سهمیه سوخت به این گروه از خودروها نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم.

سهمیه بنزین

سیدکاظم عزیزی  با بیان اینکه قطع سهمیه بنزین خودروهای بدون بیمه صحت ندارد، اظهار کرد: مقرر شده از ابتدای دی به دارندگان خودروهای بدون بیمه اطلاع رسانی شود و فاز اول اجرای طرح در بخش ناوگان بنزین سوز به ناوگان عمومی اختصاص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: قرار نیست سهمیه خودروهای بدون بیمه از فردا قطع شود؛ بلکه اطلاع رسانی به تدریج از فردا آغاز و در مرحله اول ناوگان عمومی فاقد بیمه(فعلا تاکسی ها) مشمول قطع سهمیه شوند.

منبع: ایسنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kyoxd