دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/08 18:58
تیم ملی فوتبال ایران
کد خبر: 128481

تیم ملی فوتبال ایران با این بازیکنان غم ندارد | این ستاره را از قلم نیندازید

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا ستاره های متعددی دارد.

به گزارش رصدورزشی - تیم ملی فوتبال ایران برای یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا باید مقابل سوریه قرار بگیرد. تیم ملی فوتبال ایران  ستاره زیاد دارد. اما برخی از ستاره های تیم ملی فوتبال ایران  نامحسوس هستند. نمونه اش علی قلی زاده که در تیم ملی فوتبال ایران  چندان دیده نمی شود. اما او هم آماده درخشش برای تیم ملی فوتبال ایران  است. 

به گزارش ورزش سه ، تمرین امشب تیم ملی فوتبال ایران در حالی برگزار شد که امیر قلعه‌نویی به طور جدی‌تر مسائل تاکتیکی را زیر نظر داشت و نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد و در این بین روی عملکرد مهره‌هایی مثل علی قلی‌زاده نیز نظارت جدی انجام داد تا بتوانند در فاز هجومی پرقدرت کار کنند.

علی قلی‌زاده پس از نیمکت نشینی کامل در دو مسابقه ابتدایی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین و هنگ کنگ، در دیدار گذشته برابر امارات جزو 11 نفر اصلی بود و توانست با عملکردش نظر مثبت امیر قلعه‌نویی را جلب کند که سعی دارد دوباره همین شرایط را حفظ کند و چهارشنبه شب برابر سوریه از ابتدا به میدان برود.
این ستاره ریزنقش تیم ملی که در دو مسابقه تدارکاتی مقابل بورکینافاسو و اندونزی به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، در تمرینات اخیر ایران جزو بهترین‌ها و آماده‌ترین بازیکنان بوده که نمی‌خواهد جایگاه ثابتش را در دیدار حساس مرحله یک هشتم برابر سوریه از دست بدهد.
علی قلی‌زاده که همیشه با چهره‌ای خندان و شاداب در تمرینات تیم ملی دیده می‌شد، امروز با صورت جدی‌تر در شروع تمرین تصویرش به ثبت رسید که ظاهرا در حال گوش دادن به نکات امیر قلعه‌نویی بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gzwdz