یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12 May 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/10 14:11
کد خبر: 5733

فشار همه جانبه علیه استقلال!

در روزهای پر التهاب نیم فصل برای استقلال، خبر لغو دو بازی این تیم هم منتشر شد. روزهای پایانی نیم فصل اول، بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی بخاطر آلودگی هوا لغو شد و بازی هفته هفدهم آن‌ها با فولاد هم بخاطر بازی‌های پلی آف لیگ قهرمانان به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از نود: در روزهای پر التهاب نیم فصل برای استقلال، خبر لغو دو بازی این تیم هم منتشر شد. روزهای پایانی نیم فصل اول، بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی بخاطر آلودگی هوا لغو شد و بازی هفته هفدهم آن‌ها با فولاد هم بخاطر بازی‌های پلی آف لیگ قهرمانان به تعویق افتاد. دو مسابقه‌ای که معلوم نیست چه زمانی،‌ می‌تواند برگزار شود. استقلال شنبه هفته آینده با نفت مسجدسلیمان بازی می‌کند و روز پنجشنبه، در دربی تهران روبروی پرسپولیس قرار می‌گیرد. پس از این دو مسابقه، بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آغاز می‌شوند. استقلال 4 روز بعد از دربی با الشرطه بازی می‌کند و یک هفته بعد، بازی مقابل الاهلی به میدان برود.


تجاوز جنسی به بازیگر جوان در پشت صحنه فیلم + عکس و جزئیات


هر دو مسابقه هم خارج از ایران هستند. 5 روز بعد بازی با الاهلی، استقلال در لیگ برتر با ذوب آهن بازی دارد و 4 روز بعد از آن باید خارج از خانه با گل‌گهر بازی کند. استقلال 5 روز بعد با الوحده در امارات، 6 روز بعد از آن با سایپا در تهران، یک هفته بعد با پارس جنوبی در جم و 5 روز بعد دوباره در تهران، با تراکتورسازی مسابقات سختی برگزار خواهد کرد. پس از آن هم لیگ برای بازی‌های ملی تعطیل می‌شود.

 

 

این یعنی تا هفته بیست و دوم لیگ برتر، جای خالی برای برگزاری بازی‌های عقب افتاده استقلال وجود ندارد. پس از آن و در فاصله بازی با سایپا و پارس جنوبی، وقفه کوتاهی برای برگزاری بازی‌های عقب افتاده استقلال خواهد بود. از طرفی با توجه به حضور استقلال بین مدعیان لیگ، نمی‌توان تا هفته بیست و دوم بازی‌های آن‌ها را معطل گذاشت.

 

نیمه نهایی جام حذفی هم تا زمان مشخص شدن برنده بازی استقلال و سپاهان، برگزار نخواهد شد و منتظر انجام این دیدار است. مگر اینکه سازمان لیگ، تصمیم بگیرد برنامه استقلال را با تغییر یکی دو روزه بعضی مسابقات، از این هم فشرده‌تر کند و جایی برای دو بازی عقب افتاده آن‌ها باز شود. تصمیمی که می‌تواند حسابی، مجیدی و بازیکنان خسته را در کورس فشرده مسابقات به دردسر بیندازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gzln4