چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/24 15:06
یحیی گل محمدی | درویشی
کد خبر: 124656

اخبار ورزشی | اختلاف یحیی گل محمدی و درویشی علنی شد

اختلاف مدیرعامل و سرمربی به اینستاگرام کشیده شد؛ یحیی، درویش را آنفالو کرد؟ + عکس

به گزارش رصد ورزشی : تمرین امروز پرسپولیس برگزار نشد و ظاهرا اختلاف یحیی گل محمدی و رضا درویش به جاهای باریک کشیده شده است.

 اختلاف رضا درویش و یحیی گل محمدی بر کسی پوشیده نیست. پس از جذب نبیل باهویی، یحیی گل محمدی صراحتا اعلام کرد بازیکن دیگری را می خواسته و نبیل باهویی بدون هماهنگی او و از سوی مدیریت باشگاه جذب شده است.یحیی گل محمدی حتی در یک مقطع کوتاه قهر کرد و اما نهایتا به تمرینات پرسپولیس بازگشت. حالا و با نتایج ضعیف پرسپولیس در هفته های اخیر، انتقادات زیادی از یحیی گل محمدی مطرح شده است و حتی برخی می گویند احتمال استعفای یحیی گل محمدی وجود دارد.

امروز اما یحیی گل محمدی در کمال تعجب و پس از جریمه باشگاه پرسپولیس و کسر 10 درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم، در رختکن حاضر شد اما تمرین قرمزها برگزار نشد. یحیی گل محمدی قرار بود مصاحبه تند و تیزی انجام دهد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و او ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرد. حالا در فضای مجازی خبری مبنی بر آنفالو کردن رضا درویش از سوی یحیی گل محمدی منتشر شده که به دو دلیل بعید است دروغ باشد.

دلیل اول اینکه رضا درویش، یحیی گل محمدی را در اینستاگرام فالو دارد و خیلی بعید است یحیی، مدیرعامل قرمزها را از پیش فالو نکرده باشد و اما دلیل دوم؛ خبرنگار طرفداری طبق روال هر روز صبح، اینستاگرام ورزشکاران ایرانی را مورد بررسی قرار می دهد، یحیی گل محمدی صبح امروز، 201 نفر را در اینستاگرام دنبال می کرد، پس از پخش این خبر، خبرنگار طرفداری بار دیگر به صفحه یحیی گل محمدی مراجعه کرد و متوجه شد عدد 201 به 200 کاهش پیدا کرده است و این یعنی یحیی گل محمدی از صبح تا حالا، یک نفر را آنفالو کرده است و نام رضا درویش نیز در بین دنبال شوندگان یحیی گل محمدی دیده نمی شد.

ظاهرا اختلافات رضا درویش و یحیی گل محمدی به اوج خود رسیده است و دیر یا زود باید منتظر تغییراتی در این باشگاه باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3exydy