سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/25 05:08
اخبار حوادث | اخبار حوادث جاده ای | اخبار حوادث استان ها | اخبار حوادث کشور
کد خبر: 38532

اخبار حوادث | واژگونی یک تاکسی زرد رنگ موجب مرگ شد + عکس

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، در منطقه چندار این شهرستان، اعلام کرد که یک فرد به دلیل واژگونی تاکسی جان خود را از دست داده است.

اخبار حوادث رانندگی از مهمترین علل فوت و زخمی شدن افراد در سراسر جهان به شمار می‌روند. پوشش رسانه‌ای گسترده به اخبار حوادث، نشان دهنده اهمیت توجه به مسائل ایمنی در جامعه است. همچنین، آگاهی از قوانین رانندگی، رعایت نکردن سرعت مجاز و عدم استفاده از دستگاه‌های موبایل در حین رانندگی، به کاهش اخبار حوادث رانندگی کمک می‌کند.

سرهنگ "علی سلیمانی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو تاکسی در بزرگراه " کرج قزوین " در حوالی منطقه چندار این شهرستان، ماموران انتظامی و دیگر عوامل امدادی برای بررسی و امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو ۴۰۵ تاکسی در حین رانندگی از مسیر منحرف شده و دچار واژگونی شده است.

 این مقام انتظامی افزود: متاسفانه علیرغم تلاش‌های نیروهای  امدادی یکی از مجروحین حادثه بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه جان خود را از دست داده و دیگر فرد مجروح به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از مردم خواست تا در حین رانندگی قوانین را رعایت کرده و به تذکرات پلیس توجه کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

اخبار حوادث


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3egblv