سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 06:23
عصر جدید | داور عصر جدید | فصل جدید عصر جدید
کد خبر: 30932

عکس عجیبی که داور عصر جدید از حال و روزش منتشر کرد/ داور عصر جدید به غار تنهایی پناه برد!

کارن همایونفر با انتشار این استوری در فضای مجازی غوغا کرد

عصر جدید برنامه استعداد یابی ایرانی می باشد که از روی نمونه های خارجی آن کپی برداری شده است. عصر جدید ساخته احسان علیخانی می باشد که تا الان دو فصل کامل از آن منتشر شده است. در فصل دوم آن آقای کارن همایونفر یکی از داوران این برنامه بوده است. کارن همایونفر داور برنامه عصر جدید به تازگی با انتشار یک استوری در فضای مجازی توجه ها را به خود جلب کرده است.

عصر جدید

بیوگرافی کامل کارن همایون فر

نام اصلی : کارن همایون فر

متولد : 1 فروردین 1348 تهران

زمینه فعالیت : موسیقی

پیشه : آهنگساز و موسیقی دان

مدرک تحصیلی : فارغ التحصیل موسیقی

سال های فعالیت : 1373 تاکنون

قد : 170 سانتیمتر

کارن همایونفر متولد 1 فروردین 1348 در تهران ، موسیقی دان و آهنگساز اهل ایران است.

فارغ التحصیل موسیقی از مدرسه بیلکنت انگلستان و کنسرواتوار هاجد تپه ترکیه می باشد ، عضو کانون آهنگسازان سینمای ایران و برنده 3 سیمرغ جشنواره فجر است.

عصر جدید

شروع از کودکی

کارن همایونفر از همان دوران کودکی به موسیقی علاقمند بود و از 7 سالگی مشغول آموزش پیانو شد. فرمان بهبود یکی از استادان ایشان ، او را با موسیقی آشنا کرد.

وضعیت ازدواج و همسر کارن همایون فر​

کارن هماینفر سالهاست ازدواج کرده و متاهل است ولی اطلاعات دقیقی از همسر او منتشر نشده ، او در ادامه سخنان خود در مورد رفتن به سوریه می گوید اگر مسئولیت خانواده نبود حتما به سوریه می رفتم.

از انگلستان تا ترکیه

کارن همایونفر پس از پایان دبیرستان برای ادامه تحصیل به کشور انگلستان رفت و در مدرسه موسیقی بیلکنت مشغول شد ، سپس در کنسرواتوآر موسیقی «هاجِد تپه» آنکارا ، به تحصیلات تکمیلی خود ادامه داد و زیر نظر اساتید مشهور موسیقی کلاسیک ترکیه (کمال آروغلو ، انور طوفان و حیکمت شیمشک) به صورت خصوصی اصول هارمونی و فرم را آموخت و از محضر این اساتید بنام بهره برد.

او پس از پایان تحصیلاتش به کشور بازگشت و وارد عرصه آهنگساری فیلم شد.

عصر جدید

حزب اللهی هستم

آقای موسیقیدان می گوید با افتخار مسلمان و شیعه هستم.

خود را به معنای ارزشی آن حزب اللهی می دانم ، فرزند جنگ هستم و در صورت مهیا بودن شرایط دوست دارم به سوریه بروم و برای اعتقادات و منابع ملی کشورم فعالیت کنم.

شروع فعالیت

کارن در سال 1373 وقتی 26 ساله بود با ساخت موسیقی فیلم اشک و لبخند فعالیت حرفه ای را در ایران آغاز نمود و یکسال بعد در سال 74 شروع به ساخت موسیقی سریال دو پنجره کرد.

دین کارن همایون فر

این هنرمند برخلاف شایعات جزو ارامنه کشورمان نمی باشد و مسلمان و شیعه است.

عصر جدید

سیمرغ

اولین بار در سال 1387 برای موسیقی فیلم زابودم سیمرغ گرفت ، سپس دومین بار سال 89 برای فیلم جرم و سومین بار در سال 96 برای فیلم به وقت شام سیمرغ هایش را افزایش داد.

اسمم ارمنی نیست

به خاطر نام او این شبهه در مورد ارمنی بودنش در میان مردم ایجاد شده است اما او در توضیح این موضوع می گوید :

نام من برگرفته از شاهنامه فردوسی است و تلفط صحیح آن کارَن (karan) می باشد که بصورت رایج مردم karen می گویند.

برنامه عصر جدید

کارن هماینفر که جایگزین آریا عظیمی نژاد شده است ، اوایل اسفندماه 1400، به عنوان یکی از 4 داور فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید معرفی شد.

امین حیایی ، ژاله صامتی ، کارن همایونفر و مجید اسماعیلی داوران فصل سوم این مسابقه بودند.

عصر جدید

شناخت سینما

من سینما را از سینما و از افرادی چون کیمیایی ، فرمان آرا ، تقوایی ، ابراهیم حاتمی کیا و فرهنگ یاد گرفتم ، من جزو نسلی هستم که قدرت نوشتن داشتم و غرق تکنولوژی نبودم.

تجربه بازیگری کارن همایونفر

کارن همایونفر نه تنها در زمینه موسیقی و آهنگسازی متبحر است بلکه در حرفه بازیگری نیز تجربه بازی در فیلم اسب حیوان نجیبی را دارد و سریال صاحبدلان و نقش کوتاهی در فیلم رد پای گرگ داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3eg796