سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/28 02:26
کد خبر: 10680

آمار خوب حقیقی در دوران پسا کرونا

به نظر می رسد تعطیلی دو سه ماهه لیگ برتر به خاطر ویروس کرونا برای علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی سود مند بود و با او با انجام تمرینات اختصاصی و انفرادی به شرایط ایده آلش نزدیک تر شد.

 

به گزارش رصد ورزشی : اگر چه در بازی نساجی – نفت مسجد سلیمان تیم میهمان فشار زیادی روی دروازه تیم نساجی وارد نکرد؛ به خاطر ارایه بازی تدافعی اما روی توپ های ارسالی از راه دور علیرضا حقیقی خروج های خوبی داشت و اجازه نداد دروازه نساجی تهدید شود. علیرضا در سه بازی بعد از دوران کرونا تنها یک گل خورد و دوبار کلین شیت کرد. او پیش از دوران کرونا هم در بازی با ماشین سازی دروازه اش را بسته نگه داشت و به نظر می رسد در هفته های پایانی به شرایط ایده آل خود نزدیک شده و نساجی برای نتیجه گیری می تواند روی او حساب ویژه ای باز کند. به خصوص در بازی های هفته پایانی که با تیم هایی چون استقلال – پرسپولیس – سپاهان – شهر خودرو و ... رویارو خواهد شد.

 

آمادگی علیرضا حقیقی درون دروازه نساجی می تواند اتفاقات خوبی را در آینده برای وی رقم بزند. به خصوص که تجربه بازی در جام جهانی 2014 را دارد. بدون شک با ادامه این روند شانس دعوت دوباره به اردوی تیم ملی را خواهد داشت و شاید هم یکی از گزینه های تیم پرسپولیس به جای علیرضا بیرانوند لقب بگیرد. نساجی هم از این اتفاق خرسند است به طوریکه در بازی دیشب با نفت مسجد سلیمان به خصوص در دقایق پایانی با آسودگی خاطر دست به حمله همه جانبه زده بود. هر چند در نهایت امتیازات این بازی به نسبت مساوی بین دو تیم تقسیم شد.

 

 

منبع : ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ebqy3