شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/23 09:38
رپرتاژ آگهی/
کد خبر: 31128

یک کارآفرین بعد از خدمت سربازی شدم

بعد از تمام شدن دوره سربازی دنبال کار بودم ولی اکثر کارها حقوق خیلی کمی داشتن و نمی توانست جوابگوی مخارج من باشد در همین دوره ها بودم که با فردی آشنا شدم که مرا با تجارت آشنا کرد ابتدا فکر میکردم سخت باشد ولی اصلا اینطور نبود و حالا میخواهم در ادامه محصولاتم را برای شما معرفی کنم.

دماسنج ترموکوپل

خرید و فروش دماسنج ترموکوپل به راحتی و در کمترین بازه زمانی صورت می گیرد و مصرف کننده ها می توانند بر حسب میزان بودجه خود خریدشان را انجام دهند.

امروزه انواع مختلف دماسنج ترموکوپل گازی طراحی می شوند این محصولات با استفاده از دانش روز تولید شده اند و کاربردهای بسیار بالایی را دارا هستند، برای تولید این محصولات از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و بهترین کالا در اختیار مصرف کننده ها قرار می گیرد.

انواع ترموکوپل در لوازم گرمازا و لوازم خانگی بسیار استفاده می شوند، بخاری‌، اجاق گاز رومیزی، تجهیزات گازی و غیره دارای ترموکوپل می باشند، وجود این قطعه در این تولیدات باعث شده که ایمنی بسیار بیشتر گردد.

 

دماسنج جیوه ای

در دماسنج جیوه ای و تفلنهای قدیمی جیوه قرمز وجود دارد علاوه بر این از دیگر فلزاتی مانند لیتیوم، کبالت، مس و نیکل هم در تولید وسایل کار افتاده و قدیمی استفاده شده در لامپها، باتریها و دیگر وسایل الکترونیکی از جیوه قرمز استفاده می گردد.

این فلز ارزشمندی که در ساخت وسایل الکترونیکی قدیمی استفاده شده است را می توانید بازیافت کنید و افراد زیادی با بازیافت جیوه قرمزی که در تهیه تلویزیون و دیگر وسایل الکترونیکی استفاده شده، توانسته اند تجارت پر سودی را کسب کنند.

این فلز و جیوه نقره ای در ساخت تجهیزات الکتریکی مانند سوسازها، سوییچها، باتریها و لامپهای فلورسنت استفاده می شود امروزه گفته شده که جیوه قرمز، خاصیت انفجاری ندارد و به دلیل این که سمی می باشد بسیاری از کاربردهای آن منسوخ شده است.

عغ

دماسنج

دماسنج به صورت شیشه ای و ذره بینی و با دقت یک دهم درصد طراحی و ساخته شده است تا بتوان با استفاده از آن حتی نوسانات بسیار ضعیف را هم اندازه گیری کرد و از ٱن مطلع شد. این کالا در قسمت پایین دارای خمیدگی است که دماسنجهای معمولی این خمیدگی را ندارد و این مورد نیز به دقت دماسنج کمک می کند

تولید کننده انواع دماسنج و گوشی پزشکی را با دقت بسیار بالا و در شرایطی خاص و ویژه تولید نموده تا پزشک بتواند با استفاده از این ابزار حتی از نوسانات بسیار جزئی دمایی بدن بیمار مطلع شود، و این کالا را با قیمت بسیار مناسب در تمام مراکز فروش معتبر و مجاز توزیع و در دسترس تمام پزشکان محترم قرار داده است.

غفق

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39k69w