شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/21 11:12
پرسپولیس | سعید صادقی
کد خبر: 124449

این ستاره گرانقیمت یحیی و پرسپولیسی ها را ناامید کرد | ستاره پرسپولیس عجیب‌ترین انتخاب تیم هفته آسیا

ر شرایطی که سعید صادقی در هفته سوم لیگ قهرمانان مقابل استقلال تاجیکستان درخشید و با دبل خود به تیم هفته لیگ قهرمانان رفت اما با وجود اینکه در بازی برگشت کار خاصی انجام نداد و چهره ضعیفی از خود ارائه داد باز هم به تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان راه یافت.

سعید صادقی ستاره پرسپولیس است . این ستاره پرسپولیس در دیدار رفت پرسپولیس و استقلال تاجیکستان دبل کرد اما نام سعید صادقی در شرایطی در تیم منتخب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا دیده می‌شود که این ستاره پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال در دوشنبه کاری از پیش نبرد و در واقع نه گل زد نه پاس گل داد تا نمره چندان بالایی در آن مسابقه پرسپولیس به دست نیاورد.

بولت پرسپولیسدر این تیم نفراتی مثل تالیسکا برزیلی، رامین رضاییان و محمدجواد حسین نژاد حضور دارند که همه در بازی‌های تیمشان گل زدند اما صادقی نه گل زد نه پاس گل داد.
با این حال نگاهی به آمار بازی صادقی در دیدار سه شنبه قبل در شهر دوشنبه نشان می‌دهد او 45 پاس در این بازی داده که 88.9 درصد آن سالم بوده که در نیمه زمین حریف به 76.5 درصد رسیده است. از بین این پاس‌ها او 44 پاس کوتاه و یک پاس بلند داده است.

او 6 دوئل برنده و 2 دوئل بازنده داشته و در 2 دوئل منطقه‌ای هم برنده بوده است. صادقی یک شوت بلاک شده و یک شوت خارج از چارچوب داشته ضمن اینکه 3 سانتر موفق و 5 سانتر ناموفق هم در آمارش دیده می‌شود. او یک شانس گل هم در این بازی ساخته است ضمن اینکه در امور دفاعی یک تکل و شوت بلاک شده در آمارش دیده می‌شود.


حتی با در نظر گرفتن این آمار نسبتا خوب بعید است نمره کلی  صادقی در این بازی به 9 رسیده باشد  و مشخص نیست بر چه اساسی در تیمه هفته چهارم قرار گرفته اما حالا پرسپولیسی‌ها می‌توانند به این مساله ببالند که یکی از بازیکنان‌شان در دو هفته متوالی جزو تیم منتخب لیگ قهرمانان بوده است.

با این حال باید در نظر گرفت از آنجایی که بازی سپاهان – پرسپولیس یک نبرد آسیایی است و دو تیم در این تورنمنت حضور دارند شاید درخشش شماره 21 سرخ‌ها به این بازی بزرگ موکول شده باشد و همین انتخاب نشان دهد یحیی بیخود اینقدر به هافبک مازندرانی‌اش میدان نمی‌دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/369qe9