جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/23 11:05
محمدرضا گلزار| تلویزیون
کد خبر: 126801

مسابقه "پانتولیگ" با اجرای محمدرضا گلزار + عکس

محمدرضا گلزار،با مسابقه «پانتولیگ» به شبکه سه می‌آید.

به گزارش رصدورزشی، بنا اعلام رسمی صداوسیما مبنی بر اجرای مسابقه «پانتولیگ» توسط محمدرضا گلزار، بالاخره تکلیف حضور این بازیگر در شبکه سه مشخص شد. تیزر رسمی برنامه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار منتشر شد. «پانتولیگ» برنامه‌ای در حوزه‌ مسابقه و سرگرمی است که قرار است به‌زودی از شبکه سه سیما پخش شود. بازگشت محمدرضا گلزار به آنتن شبکه سه را شاید بتوان پیش‌ فرضی برای بازگشت فرد دیگری که نامش در کنار او چندی قبل دیده شد هم به حساب آورد و منتظر اعلام خبر بازگشت رضا رشیدپور هم بود.در مقطعی (تابستان امسال) اعلام شد محمدرضا گلزار و رشیدپور قرار است به تلویزیون بازگردند اما از سوی برخی فعالان وقت آنتن، این رویکرد با انتقاد همراه شد که در نهایت اجرایی کردن آن را به تعویق انداخت.

رشیدپور در همان زمان به این ماجرا واکنش نشان داد و از اجرای مسابقه «سیم آخر» انصراف داد و تصمیم گرفت در زمان مناسب‌تری به تلویزیون بیاید، اما گلزار واکنشی به انتقادها نداشت تا حالا که اجرای مسابقه «پانتولیگ» توسط او رسما از سوی صداوسیما اعلام شده است.

تکلیف محمدرضا گلزار در تلویزیون مشخص شد

نام محمدرضا گلزار آذر ماه امسال هم به دلیل انتصاب به عنوان عضو هیات رئیسه انجمن پَدل مطرح شده بود. او پیشتر در سال ۹۷، اولین حضورش در قاب تلویزیون را با اجرای مسابقه «برنده باش» تجربه کرد؛ هرچند تعطیلی ناگهانی این مسابقه و خروج از جدول پخش به دلیل شائبه‌های مطرح شده، پایان خوشایندی را برای آن رقم نزد.

پس از تعطیلی برنامه شبکه سه، گلزار سراغ اجرای مسابقه «هفت خان» در شبکه نمایش خانگی رفت که شباهت‌های زیادی به «برنده باش» داشت اما «هفت خان» به مسابقه‌ای پربیننده تبدیل نشد.

اجرای مسابقه سوم توسط محمدرضا گلزار پس از «برنده باش» و «هفت خان» در حوزه اطلاعات عمومی، با محوریت بازی پانتومیم، یک مسابقه سرگرم‌کننده خواهد بود که به نظر می رسد جنس متفاوتی از اجرا را می‌طلبد و شاید چالشی جدید برای این بازیگر محسوب شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/369o69