جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/05 06:14
کد خبر: 1925

۶ سال از آخرین شکست خانگی بارسلونا می‌گذرد

​آخرین باری که بارسلونا در رقابت‌های اروپایی به عنوان میزبان شکست خورد به شش سال پیش برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از آس، آخرین تیمی که توانست در نوکمپ پیروز شود و سه امتیاز بازی را به دست آورد رئال بتیس بود. پس از آن ۲۸ دیدار در ورزشگاه بارسلونا برگزارشد و آبی اناری ها توانستند ۲۴ برد و چهار تساوی به دست آورند. همچنین ۷۸ گل به ثمر رساندند و تنها ۱۸ بار دروازه‌شان باز شد. تنها تاتنهام ( یک بر یک) و اسلویا پراگ (صفر بر صفر) در لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید (یک بر یک) در کوپا دل ری و والنسیا (۲ بر ۲) در لالیگا در یک سال اخیر در نوکمپ شکست نخوردند.

مشکل بارسلونا در یک سال اخیر بازی‌های خارج از خانه بوده است. آبی اناری ها در بیرون از نوکمپ متزلزل ظاهر می‌شوند و به همین خاطر بازیکنان و کادر فنی می‌دانند می‌توانند فردا شب (چهارشنبه) برابر دورتموند نتیجه لازم را کسب کنند تا صعودشان به بازی آخر نکشد (برابر اینتر در میلان).

بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا آخرین بار به عنوان میزبان یکم می ۲۰۱۳ شکست خورد. این اتفاق در نیمه نهایی رخ داد و بایرن با سه گل تیم کاتالانی را شکست داد. بعد از این شکست آبی اناری ها ۳۴ بازی در این ورزشگاه انجام دادند و رکورد ۳۰ برد و چهار تساوی را به ثبت رساندند.

بارسلونا چهارشنبه شب از هفته پنجم لیگ قهرمانان به مصاف دورتموند می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/366kj3