پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/08 15:19
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 26221

روش‌های مهاجرت به دبی و اخذ ویزای امارات

کشور امارات یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای منطقه خاورمیانه است که شرایط و امکانات فوق‌العاده‌ای را برای ساکنین خود تامین می‌کند. با ما همراه باشید تا روش‌های اخذ ویزای امارات و مهاجرت به دبی را با هم مرور کنیم.

کشور امارات که همسایه جنوبی ایران محسوب می‌شود، کشوری بسیار مترقی است که شهرهای زیبا و پیشرفته‌ای دارد. یکی از زیباترین شهرهای امارات که در جهان نیز شهرت زیادی پیدا کرده، شهر دبی است. هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا برای تماشای زیبایی‌های دبی به این شهر سفر می‌کنند. اما عده‌ای نیز به دنبال مهاجرت به دبی و کشور امارات هستند تا از شرایط اقتصادی باثبات و امکانات منحصربه‌فرد این کشور بهره‌مند شوند. امارات هم مانند هر کشور دیگری، یک سری روش‌های مشخص را برای مهاجران در نظر گرفته که از طریق آنها می‌توانند ویزای امارات را دریافت کنند و در این کشور مشغول به کار یا تحصیل شوند. راه‌های متعددی برای اخذ ویزای امارات و مهاجرت به دبی وجود دارند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

ویزای کاری امارات؛ چطور اقامت کاری دبی را به‌دست آوریم؟

امارات یکی از کشورهای ثروتمند جهان محسوب می‌شود و بازار کار پررونقی دارد. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی مهاجرت کاری به این کشور هستند. همه افراد خارجی برای اینکه بتوانند در کشور امارات مشغول به فعالیت شوند، باید ویزای دبی دریافت نمایند. دریافت ویزای کاری هم مراحل خاص خودش را دارد. همه افراد متقاضی، باید پیشنهاد کاری از یک کارفرمای اماراتی داشته باشند. این کارفرما باید به دولت امارات درخواست جذب فرد را به عنوان یک نیروی کار خارجی بدهد. مدت اعتبار ویزای کاری امارات با توجه به شغل و شرایط کار، برای هر فرد متفاوت است؛ اما در حالت کلی این ویزا به‌صورت موقت صادر می‌شود و قابلیت تمدید شدن دارد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد ... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqz6b