چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/01 06:28
خواننده| امیر تتلو
کد خبر: 127645

از پرونده امیر تتلو چه خبر ؟| قرار جلب به دادرسی برای تتلو صادر شد

براساس اعلام یک منبع گاه قرار جلب به دادرسی برای امیر تتلو تتلو صادر شده است.

به گزارش رصدورزشی، امیر تتلو ( امیرحسین مقصودلو) خواننده پر حاشیه‌ای که اقدام به تشنج در کنسولگری ایران در ترکیه کرده بود از سوی پلیس این کشور دستگیر شد.

امیر تتلو اخیرا پاسپورت جدید دریافت کرده بود اما با پاسپورت پانچ شده و قدیمی خود به فرودگاه رفته و خواستار بازگشت به کشور بود که این موضوع نشان می‌دهد، امیر تتلو نه برای بازگشت به ایران، بلکه برای حاشیه سازی و جذب بیشتر دنبال کننده و به تبع آن گرفتن تبلیغات دست به این کار زده است. همچنین باید گفت که امیر تتلو اخیراً بخش اعظم دارایی خود را در یک کلاهبرداری از دست داده و تلاش او برای گرفتن آگهی چند برابر شده است.

اطلاعات دریافتی حاکی از این است که برای امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو با عناوین اتهامی مختلف از جمله تشویق مردم به فساد و فحشاء و فراهم کردن موجبات آن با تولید و انتشار آثار هنری مستهجن، دایر کردن سایت شرط بندی به منظور قمار و دعوت مردم به این کار، توهین به مقدسات اسلام و… قرار جلب به دادرسی صادر شده است.

شنیده‌ها حاکی از این است که نامبرده در فرایند تحقیقات قضائی به انجام اقدامات ضدفرهنگی و مستهجن به‌خصوص استفاده از مسائل غیراخلاقی و جنسی به‌منظور بیشتر دیده شدن معترف شده است.

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xplab