شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/05 06:10
طی حکمی از سوی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام؛
کد خبر: 35869

مشاور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در امور بانوان منصوب شد

طی حکمی از سوی اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام،مرضیه پردل بعنوان مشاور مدیر عامل در امور بانوان منصوب شد.

در متن حکم مهندس اکبر قنبرپور خطاب به مرضیه پردل آمده است: نظر به حسن سابقه و تجربه کاری، به موجب این حکم به عنوان مشاور مدیر عامل در امور بانوان منصوب می شوید.

با عنایت به جایگاه ویژه و نقش موثر بانوان در تحقق سیاست های دولت سیزدهم و توجه به بهبود، پیشرفت و شکوفایی استعدادها اهتمام جدی در مسائلی از جمله برنامه ریزی در جهت انسجام و مشارکت حداکثری بانوان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، استفاده بهینه از توانمندی های بانوان به منظور ارتقاء سطح کیفی وظایف محموله، تقویت رفتار و اخلاق اسلامی در محیط کار با هدف پاسداری از حریم و عزت بانوان ارجمند و برنامه ریزی جهت ارتقای روحیه نشاط و سلامتی در بین بانوان مورد انتظار است.

همچنین بهره گیری از تجارب ارزشمند بانوان در پیشبرد اهداف شرکت، شناسایی مسائل و مشکلات بانوان و ارائه راهکار برای رفع آنها با توجه به قوانین و مقررات، دستور العمل و امکانات شرکت و استفاده بهینه از تمام ظرفیت های قرارگاه جوانی جمعیت و ارائه راهکارهای کاربردی در جهت تحقق آنها از دیگر موارد مورد انتظار است.

امید است در پناه خداوند متعال و با بهره مندی از نظرات خبرگان و خرد جمعی در انجام وظایف و مسئولیت های خود موفق و سربلند باشید.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xoa9b