چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/14 03:38
کد خبر: 5969

ستاره‌ای که با صعود به جام جهانی برمی‌گردد

تیم ملی جوانان دردومین دیدار تدارکاتی خود بعد از صعود به جام ملت ها موفق شد تیم نساجی را با تک گل یاسین سلمانی شکست دهد. بازیکن باشگاه سپاهان.
به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: این تیم که برای حضور در بازی های انتخابی جام جهانی 2021 در تاشکند آماده می شود فرداهم مصاف دوستانه ای با تیم بادران خواهد داشت و این نشان می دهد سیروس پورموسوی در مسیر آماده سازی تیم به بازی های سخت اعتقاد دارد چرا که بر این باور است این بازی ها تیمش رابرای حضور شایسته در بازی ها افزایش خواهد داد. هر چند تنها بازی با تیم های لیگ برتری و دسته اولی برای صعود به جام جهانی 2021 کارساز نخواهد بود و این تیم باید در رده سنی جوانان با تیم های خوب آسیا و دیگر قاره ها هم بازی دوستانه انجام دهد.

بازی های انتخابی جام جهانی 2021 سال آینده با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود و ازاین جمع تنها تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی راهی جام جهانی خواهند شد و این نشان می دهد کار همه تیم ها برای رسیدن به این موفقیت سخت است به خصوص که تیم ها بعد از صعود از مرحله گروهی حذفی بازی خواهند کرد و تیمی می تواند راهی جام جهانی شود که در بازی مرحله یک چهارم نهایی مرتکب اشتباه نشود و حریف خود را شکست دهد.

تیم ملی جوانان اما دراین اردو همه نفرات اصلی جام ملت ها را به چز چند بازیکن از جمله علیرضا منظمی در اختیار دارد. این تیم دیروز در بازی با نساجی از یاسین سلمانی بازیکن سپاهان، آریا برزگر بازیکن پرسپولیس، حسین نخودکار بازیکن سایپا، امیر حسین نیک پور دروازه بان سپاهان، احمد رضا جلالی بازیکن فولاد و دیگر بازیکنان اصلی اش استفاده کرد و این بدین معنی است سیروس پورموسوی در کنار تقویت تیم با دعوت از بازیکنان جدید توامان کار اصلی تیم سازی را آغاز کرده است و در ادامه به طور حتم تدارک خوب از سوی فدراسیون فوتبال می تواند بیش از پیش این تیم را به صعود به جام جهانی امیدوارکند.

جام جهانی زیر 20 سال که در سال 2021 در اندونزی برگزار می شود مهمترین مسابقات زیر نظر فیفا بعد از جام جهانی است و صعود به آن سخت است به این خاطر که جام جهانی زیر 20 سال یاهمان جام جهانی جوانان با حضور 24 تیم از سراسر جهان برگزار می شودو در هر دوره تیم های شاخصی از صعود باز می مانند.

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان به دفعات و حتی پیش از بازی های مقدماتی از هدف گذاری تیمش برای صعود به جام جهانی خبر داد. در صورت صعود این تیم یکی از ستاره های فوتبال ایران بر خواهد گشت و در ادامه باید منتظر ماند و دید آیا گام هایی که برای آماده سازی این تیم برداشته می شود گام های محکمی هستند یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xmgw3