شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/15 12:24
کد خبر: 6093

استقلال مدیون سیستم استراماچونی است

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد نتیجه حضور استراماچونی در این تیم هنوز با آبی ها است.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ علی سامره در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط استقلال خوب است و این تیم در بازی های اخیر خود خوب کار کرده که امیدوارم این آمادگی را در دربی هم نشان داده و به برتری برسد.

وی در ادامه افزود: نکته مهمی که در موفقیت استقلال تاثیر گذار شده این است که این تیم هنوز نان حضور استراماچونی را می خورد.

استرا تاثیر فوق العاده ای در استقلال گذاشت و همین مسئله باعث شده تا استقلال همچنان با سیستم او بازی کند. آن ها در دفاع و حمله پر تعداد هستند و همین مسئله باعث می شود تا استقلال حتی بعد از گل خوردن از حریف، باز هم بتواند بازی را برگرداند.

به هر حال در کنار تلاش های کادر فنی، بازیکنان و حمایت هواداران استقلال نتیجه حضور استراماچونی در این تیم را می بیند که امیدوارم در دربی هم بتواند برنده باشد.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با غیبت دیاباته در دربی گفت: دیاباته مهره کلیدی است که حضور او در این بازی می توانست خیلی بیشتر به استقلال کمک کند اما به هر حال استقلال خط هافبک قوی و خوبی دارد که به خوبی مهاجمان را تغذیه می کنند به همین دلیل امیدوارم مهاجمان دیگر استقلال که اتفاقا آن ها هم خوب و آماده هستند بتوانند در نبود دیاباته به خوبی گلزنی کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xmbz3