دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/11 06:56
پرسپولیس | دیدار پرسپولیس و الدحیل
کد خبر: 121821

دلیل اصلی برد پرسپولیس مقابل الدحیل | تیم یحیی دوباره خودش شد

پرسپولیس با یک بازی برتر و ارائه تفکرات یحیی در زمین پیروز بزرگ هفته دوم لیگ قهرمانان شد.

سرخ‌های پرسپولیس در شرایطی که آخرین بازی رسمی آنها به ۲۸ شهریورماه مقابل النصر برمی‌گشت، با ارائه یک بازی فوق العاده و چشم نواز سه امتیازی که مستحقش بود را به دست آورد. در بازی قبلی پرسپولیس مقابل النصر، بیشتر ناراحتی منتقدان پرسپولیس و هواداران پرسپولیس این تیم از ارائه بازی ضعیف شاگردان گل‌محمدی بود. آنها در روزی که النصر پرستاره هم چندان فروغی نداشت، اصلا نتوانستند توانایی‌های خود را نشان بدهند. با این حال پرسپولیس مقابل الدحیل با چهره‌ای هجومی و متفاوت پا به زمین گذاشت و اشتیاق به پیروزی در ساق‌های تک تک بازیکنان به چشم می‌خورد.

تفاوت بزرگ برای پرسپولیس در بازی قبلی نسبت به این بازی، چمن مطلوب استادیوم اختصاصی الدحیل در دوحه بود. سرخ‌ها در چمن مخملی عبدالله بن خلیفه انگار تمام چیزی را که انتظارش را می‌کشیدند به دست آوردند و حالا می‌توان فهمید اعتراض‌های بازیکنان به وضعیت چمن آزادی اصلا بی راه نبوده است.

سرخ‌ها در بازی مقابل النصر در چمن اسف‌بار تهران دو مصدوم و یک اخراجی دادند که هیچ‌یک به این بازی نرسیدند و با این حال باقی نفرات در این چمن مطلوب سزاوارانه بازی کردند و جای خالی ستاره‌ها حس نشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xgrnz