شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/23 19:35
کریم باقری | درویش
کد خبر: 122666

کریم باقری : اظهارت درویش دورغی بیش نیست | فعلا به فکر مربیگری نیستم

کریم باقری در خصوص اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که باقری خودش تمایلی به ماندن در پرسپولیس نداشت گفت این اظهارت دروغ اندر دروغ است.

به گزارش رصد ورزشی :  قطع همکاری اش با پرسپولیس و اینکه پیشنهادی برای کار مربیگری داشته است تاکید کرد: پیشنهاد که یکی- دو تا داشتم اما نپذیرفتم. فعلا برای اینکه قصد نداشتم با تیم های دیگری کار کنم جواب مثبت ندادم. در فکرش نبودم. شهرستان هم بودند.

وی ادامه داد: فعلا به فکر مربیگری نیستم بیرون نشستم بازی باشد می بینم و خودم هم بازی می کنم.

او در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و استعفای یحیی گل محمدی گفت: این شرایط که الان در پرسپولیس می بینیم همیشه هست حواشی همیشه هست. اولین بارش نیست آخرین بار هم نخواهد بود. بارهم اتفاق می افتاد. متاسفانه هر سال هر مدیری می آید کار می کند در عمل به قراردادها نمی تواند انتظارات را براورده کند. اصلی ترین مساله در پرسپولیس و استقلال مشکل مالی است. سوای مسایل فنی مربی در پرسپولیس و استقلال بیشتر درگیر مسایل مالی می شود بعید هم می دانم حالا حالا ها درست شود.

باقری اضافه کرد: خواسته یحیی گل محمدی و تیمش که چند سال است قهرمان می شود باید براورده شود.

او در خصوص شرایط لیگ امسال اظهار داشت: از لحاظ فنی لیگ هر سال سخت تر می شود. تیم ها خود را تقویت می کنند برای همین هم هر سال سخت تر می شود. تیمی هم که قهرمان می شود برای اینکه قهرمانی خود را تکرار کند کار سخت تری پیش رو دارد. در این بین پرسپولیس و استقلال همیشه مدعی هستند. در این بین امیدوارم پرسپولیس مشکلاتش حل شود و بتواند به مقام قهرمانی برسد.

باقری در خصوص اظهارات امروز رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که عنوان کرده باقری خود تمایلی به ماندن در پرسپولیس نداشت گفت: اصلا واقعا مانده ام چه بگویم؟ حرف او دروغ اندر دروغ است! قرارداد من تمام شد کسی از باشگاه اصلا با من صحبتی در مورد تمدید قرارداد انجام نداد! اگر از طرف باشگاهی کسی در مورد تمدید قرار داد با من صحبت می کرد می توانستند در این باره حرف بزنند. اقایان به جای دروغ بیایند راست بگویند. چرا قرارداد کریم باقری تمدید نشد!؟
آیا یکی آمده از طرف باشگاه با من برای تمدید قرارداد صحبت کند!؟

اینکه می گویند کریم باقری تمایل نداشت با باشگاه پرسپولیس تمدید کند حرف دروغی است که آقایان می گویند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rgnxb