شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/01 13:12
کد خبر: 5018

حملات جنجالی مورینیو به کلوپ

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول در کنفرانس خبری اش قبل از مصاف دو تیم لیورپول و تاتنهام که روزشنبه برگزار خواهد شد، زبان به تمجید از ژوزه مورینیو گشود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ این بازی روز شنبه در ورزشگاه خانگی تاتنهام برگزار خواهد شد و در جریان کنفرانس خبری کلوپ، این سرمربی آلمانی با اشاره به دوران کوتاه فوتبالی مورینیو، پست فوتبالی او را به یاد نیاورد و او را با فلیکس مورینیو، پدر مورینیو اشتباه گرفت.

در جریان این کنفرانس خبری، کلوپ در مورد پست فوتبالی مورینیو گفت:« او دروازه بان بود؟» از آنجا که کلوپ پاسخ مشخصی از حضار سالن دریافت نکرد، از آنها خواست تا پست فوتبالی ژوزه مورینیو را در گوگل جستجو کنند. در آن زمان مسئول کنفرانس خبری اعلام کرد که وقت جستجو در اینترنت را ندارند ولی کلوپ گفت:« وقت داریم؛ این را در گوگل جستجو کنید.»

بعد از آن بود که مشخص شد که اطلاعات کلوپ اشتباه بوده و پدر ژوزه مورینیو، یعنی فلیکس مورینیو دروازه بان تیمهای ویتوریا ستوبال و بلننسه بوده و ژوزه مورینیو در طول عمر کوتاه فوتبالی اش در پست خط میانی بازی می کرده.

کلوپ در بخش دیگری از صحبتهایش به تمجید ازمورینیو پرداخت و گفت:« مورینیو یک سرمربی در کلاس بین المللی است و طرز فکر خاصی دارد. او همیشه می خواهد ببرد. من برایش احترام زیادی قائلم. مورینیو سعی می کند که تیمش از هر شرایطی نهایت بهره را ببرد. سرمربیان خوب اینگونه کار می کنند.»

او درعین حال درمورد بازی پیش روی تیمش مقابل تاتنهام صحبت کردو گفت:« فکر می کنم که تاتنهام با انسجام خاصی در خط دفاع بازی خواهد کرد و به ضد حملات روی خواهد آورد. آنها از نظر تکنیکی تیم خوبی هستند. اریکسن، آلی، لوسلسو و... آنهابازیکنان میانی زیادی دارند که می توانند با سرعت بالایی کار کنند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rgkb3