شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/01 11:00
ماسک قهوه
کد خبر: 39918

خواص ماسک قهوه بر پوست | تاثیرات ماسک قهوه بر صورت

تاثیرات قهوه بر پوست صورت را درمقاله زیر بخوانید.

دانه های قهوه یکی از پرخاصیت ترین و پرطرفدارترین محصولات در جهان به حساب می آیند. قهوه نقش موثری در سلامت پوست صورت و حتی از بین بردن جای لک و جوش دارد. ماسک قهوه علاوه بر خود قهوه که یک نوشیدنی جذاب‌ و پرطرفدار به حساب میاد که دارای فوایدی باور نکردنی و فوق العاده ای بر سلامت بدن و شادابی پوست و مو بخاطر داشتن کافئین و خواص آنتی اکسیدانی می باشد. استفاده از ماسک قهوه می تواند به شما در داشتن پوستی زیبا و سالم کمک کند.  ماسک قهوه پوست را سفت، نرم و روشن تر کرده و جلوه ی زیبایی به صورت می ‎بخشد.

ماسک قهوه

فواید ماسک قهوه

احیا کننده پوست

سفت کننده پوست

بازسازی کننده پوست صورت

شفاف و روشن کننده پوست

کاهش تورم و پف صورت

انرژی دهنده به پوست و افزایش سلامت پوست

کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست

از بین برنده پوست های مرده صورت

ماسک قهوه با شکر 

برای لایه برداری صورت اگر به فکر لایه برداری صورت و رفع سلول های مرده پوست هستید، لازم است تا مقداری روغن زیتون و قهوه را با شکر ترکیب نمایید و روی پوست خود ماساژ دهید و پس از 20 دقیقه بشویید.

ماسک قهوه و روغن نارگیل

قهوه سلول های مرده پوست را از بین می ‎برد و آب لیمو باعث شفافیت پوست می ‎شود. ماست و روغن نارگیل نیز پوست را تغذیه و مرطوب می ‎کنند و این ماسک پوست را با طراوت و نرم و لطیف خواهد کرد.

2 قاشق غذاخوری قهوه تازه

¼ فنجان ماست

1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل

آب لیمو

تمامی مواد را درون ظرفی ریخته و به خوبی با هم مخلوط کنید و ماسک به دست آمده را بر روی پوست قسمت های مختلف بدن خود مالیده و بعد از گذشت 15 دقیقه، حمام کنید.

ماسک شیر با قهوه

برای تهیه این ماسک فوق العاده لازم است تا ½ فنجان پودر قهوه و کاکائو را با 1 قاشق غذاخوری آبلیمو و عسل و 1 فنجان شیر ترکیب نمایید. در نهایت مخلوط به دست آمده را به اندازه ای هم بزنید که به شکل خمیری یکدست درآید.

اکنون خمیر آماده شده را به پوست بزنید و 20 دقیقه صبر کنید، سپس صورت خود را با آب بشویید. از این ماسک می توانید هفته ای یک بار استفاده نمایید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rb9qz