سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/28 07:08
لیگ برتر
کد خبر: 39739

زنده: جشن قهرمانی لیگ برتر شروع شد!

روز پایانی لیگ برتر با جذابیت و هیجان فراوان دنبال می‌شود.

لیگ برتر فوتبال ایران یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین رقابت‌های فوتبال در منطقه آسیا است.  لیگ برتر اولین بار در سال ۱۹۶۰ تشکیل شد و به طور پیوسته تاکنون ادامه دارد. در طول سال، تیم‌های حاضر در  لیگ برتر در دو نیم فصل به رقابت می‌پردازند و در پایان هر نیم فصل، بهترین تیم‌ها در جدول رده‌بندی صعود به جام حذفی قهرمانی و جام حذفی آسیا صعود می‌کنند.لیگ برتر فوتبال ایران از نظر سطح بازی‌ها، حضور بازیکنان مطرح و همچنین حضور تیم‌های محبوب و قدرتمند، در بین بهترین لیگ‌های فوتبال آسیا و حتی جهان شناخته می‌شود. لیگ برتر فوتبال ایران همچنین به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی کشور، توجه بسیاری از طرفداران فوتبال در ایران را به خود جلب می‌کند.

 

لیگ بیست و دوم ایران در شرایطی به هفته پایانی خود رسیده که پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی و صنعت نفت و مس کرمان برای فرار از سقوط به لیگ یک تلاش می‌کنند. در عین حال پنج بازی دیگر هم برگزار می‌شود که با وجود حس و حال تشریفاتی، اهمیت زیادی برای اعضای تیم و هواداران‌شان دارد.

تحریریه "ورزش سه" از هفت شهر بزرگ ایران که امروز میزبان بازی های لیگ برتر خواهند بود، با عکاسان و خبرنگاران زبده، بازی‌ها و حواشی و اخبار را پوشش می‌دهد.

خبرنگاران ما در قائمشهر و کرمان به صورت ویژه آماده مشخص شدن تیم قهرمان و نایب قهرمان هستند و از همین حالا با حضور در اطراف ورزشگاه باهنر کرمان و وطنی قائمشهر در تدارک برای پوشش جشن قهرمانی هستند.

لیگ برتر

پوشش ویژه ورزش سه از روز پایانی لیگ بیست و دوم را اینجا می‌خوانید:

 پوشش زنده خبری

28 اردیبهشت 1402 ساعت 14:42

لحظاتی پیش گروهی از هواداران پرسپولیس بدون بلیت با فشار به درهای ورودی ورزشگاه توانستند وارد ورزشگاه شوند. آنها پشت نیمکت تیم نساجی مستقر شدند.

28 اردیبهشت 1402 ساعت 14:24

لیگ برتر

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال:

محمدرضا اخباری، آرش قادری، محمد آقاجانپور، ابوالفضل رزاق‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، محمد قنبری، محمد عباس زاده (سعید کریم آذر) و رضا اسدی

28 اردیبهشت 1402 ساعت 14:10

باشگاه پرسپولیس در روز پایانی لیگ برتر، 10 درصد از مطالبات بازیکنان و پاداش پیروزی مقابل گل‌گهر را به حساب آنها واریز کرد.

28 اردیبهشت 1402 ساعت 14:04

لیگ برتر

ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور:

سینا سعیدی فر – محمدحسین مرادمند – رافائل سیلوا – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – سعید مهری – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

لیگ برتر

28 اردیبهشت 1402 ساعت 13:59

اختصاصی: جایگاه در نظر گرفته شده برای هواداران پرسپولیس در فاصله ۴ ساعت تا شروع بازی به طور کامل پر شد.

28 اردیبهشت 1402 ساعت 13:58

برخلاف بازی فصل گذشته، ورزشگاه وطنی از چمن باکیفیت و مطلوبی برخوردار است.

28 اردیبهشت 1402 ساعت 13:57

هواداران پرسپولیس در فاصله چهار ساعت مانده به بازی در مقابل ورزشگاه وطنی تجمع کرده‌اند و در حال ورود به ورزشگاه هستند.

28 اردیبهشت 1402 ساعت 13:57

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل مس کرمان 

پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، جلال علی‌‍محمدی، محمد کریمی، مانوئل فرناندز، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozkog