پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/13 16:08
کد خبر: 3963

لجبازی عجیب با اینترمیلان و کونته!

​رومن آبراموویچ، مالک متمول چلسی علاقه ای به فروش بازیکنان خود به اینتر ندارد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: دوران حضور آنتونیو کونته روی نیمکت چلسی بیش از دو سال دوام نیاورد و سرمربی ایتالیایی که در تابستان سال 2016 هدایت آبی های لندن را بر عهده گرفته بود، پس از کسب یک قهرمانی در لیگ برتر و یک جام حذفی، در تابستان سال 2018 از چلسی جدا شد. البته این جدایی حرف و حدیث های بهمراه فراوانی داشت و عدم تمایل کونته به استعفا در نهایت باعث اخراج از سوی رومن آبراموویچ شد تا کار طرفین به دادگاهای حقوقی بکشد.

در نهایت سرمربی ایتالیایی برنده دادگاه شده و چلسی مجبور به پرداخت 11 میلیون پوند خسارت به کونته شد. حالا چلسی و مالک روسی اش قصد دارند به شکل دیگری این کار کونته را تلافی کنند.

طبق ادعای گاتزتا، کونته روی نیمکت اینتر به دنبال سه بازیکن چلسی است، اما رومن آبراموویچ علیرغم عدم نیاز تیمش به این بازیکن تمایلی به فروش آنها به اینتر ندارد. مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی که در دوران حضور کونته از فیورنتینا راهی لندن شد، زیر نظر فرانک لمپارد تبدیل به یک نیمکت نشین صرف شده و در بسیاری از بازی ها در لیست چلسی نیز حضور ندارد. کونته علاقمند به همکاری با شاگرد سابق خود در اینتر است، اما چلسی رقم هنگفت 40 میلیون یورو را برای فروش او اعلام کرده تا اینتر از خرید او عقب نشینی کند.

اما اینتر همچنین برای خرید امرسون پالمیری، مدافع کناری چلسی و اولویه زیرو، مهاجم اغلب نیمکت نشین و فرانسوی این باشگاه نیز ابراز علاقه کرده، اما با توجه به رویکرد رومن ابراموویچ، بعید است فعلا بازیکنی از چلسی راهی اینتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ox6q2