چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/20 06:11
کد خبر: 9739

واکنش محسن کریمی به شایعه حضورش در لیست مازاد استقلال

​مهاجم تیم استقلال گفت: تا به حال چیزی در مورد حضورم در لیست مازاد نشنیدم

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: محسن کریمی مهاجم تیم استقلال در خصوص شرایط و حضور دوباره‌اش در تمرینات استقلال اظهار داشت: خدا را شکر توانستم از بند مصدومیت رها شوم. از روز گذشته در تمرینات استقلال حاضر شدم. فعلا قرار است به صورت انفرادی تمرین کنم.

وی در خصوص اینکه چه زمانی به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد، گفت: فعلا باید انفرادی تمرین کنم تا از لحاظ بدنی به شرایط ایده‌آل برسم. امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر بیفتد و بتوانم در بازیهای پایانی لیگ، استقلال را در صورت صلاحدید کادر فنی همراهی کنم.

مهاجم استقلال درباره اینکه عملکرد خط حمله این تیم در این فصل فوق‌العاده بوده است، افزود: خدا را شکر که خط حمله تیم ما امسال یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را دارد این نشان می‌دهد که بازیکنان ما همگی در بهترین شرایط فوتبالی و بدنی قرار دارند و این موضوع می‌تواند به موفقیت استقلال کمک کند.

کریمی درباره شایعه اینکه گفته می‌شود نامش در لیست مازاد استقلال قرار دارد، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و من این موضوع را تا به حال نشنیده‌ام. با این صحبت‌ها کاری ندارم و می‌خواهم کارم را را با قدرت در استقلال ادامه بدهم.

 

منبع: ایلنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2on6g4