شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/14 09:49
سیامک نعمتی | تراکتور
کد خبر: 122063

دلیل دیده شده ستاره پرسپولیس در تراکتور | سیامک نعمتی به یحیی تیکه انداخت؟

سیامک نعمتی می‌گوید در تراکتور شرایط خوبی دارد و تیم یکدلی را تشکیل داده‌اند.

سیامک نعمتی بازیکن سابق پرسپولیس بود . سیامک نعمتی در پرسپولیس مورد غضب بحبب قرار گرفت . سیامک نعمتی این فصل به تراکتور پیوست. سیامک نعمتی بازهای خوبی در تراکتور به نمایش گذاشت. سیامک نعمتی، پس از پیروزی تراکتور برابر آلومینیوم که با گلزنی او همراه بود در ابتدا گفت: جا دارد که از همه هوادارانی که امروز تشویق‌مان کردند تشکر کنم. آنهایی که امروز اینجا نبودند، جایشان خالی بود و به آنها تبریک می‌گویم. برد خیلی خوبی بود. ما برای اینکه به صدر جدول برسیم باید این بازی را می‌بردیم.

سیامک در مورد تعطیلات لیگ گفت: یک روند خیلی خوبی داریم فقط متاسفانه وقفه در بازی‌ها داریم که بچه‌ها را از شرایط آرمانی دور می‌کند. امیدوارم این وقفه‌ها کمتر بشود و لیگ بهتر و خوبی داشته باشیم.

او در مورد تیم ملی گفت: امسال هم سال جام ملت‌هاست و از همین‌جا آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاءالله بعد از این تعطیلی نداشته باشیم. من هم تلاش می‌کنم که نظر امیر خان قلعه‌نویی را جلب کنم. چه باشم و چه نباشم دوست دارم تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد. در کنارش دوست دارم لیگ خوبی داشته باشیم.


او در مورد وظایف هجومی‌اش در تراکتور گفت: من اینجا رو به جلو بازی می‌کنم. تیم‌مان شرایط خوبی دارد و می‌توانم دیده بشوم. پایم به گلزنی باز شد و امیدوارم این گل‌ها بتواند به تراکتور کمک کند.

او در پایان گفت: من به آقای حسینی بابت تیم خوبی که ساخته تبریک می‌گویم. مطمئن باشید در ادامه لیگ نتایج خوبی به دست می‌آورد. امروز شرایط بازی طوری رقم خورد که بچه‌هایی که در نیمه دوم آمدند هم خوب کار کردند. ما تراکتوریم و یکدل هستیم و مهم این است که تیم نتیجه بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2obg6o