سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/26 03:13
هواشناسی
کد خبر: 41260

پیش‌بینی هواشناسی امروز | تهرانی ها منتظر گرد و خاک باشند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

سازمان هواشناسی پیش بینی خود را از وضعیت جوی امروز کشور اعلام کرد. بر اساس پیش بینی هواشناسی  در اکثر نقاط کشور امروز شاهد وزش باد خواهیم بود. به گفته هواشناسی در روزهای آینده شمال کشور بارانی خواهد بود. جزئیات بیشتر اخبار هواشناسی را در ادامه بخوانید.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: جمعه و شنبه (۲۶ و ۲۷ خردادماه) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی، یکشنبه(۲۸ خرداد) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و جنوب سیستان و بلوچستان، دوشنبه (۲۹ خرداد) در ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و سه‌شنبه (۳۰ خرداد) در ارتفاعات گیلان، مازندران و خراسان شمالی رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت گاهی و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی پنج روز آینده در منطقه زابل، برخی نقاط جنوب غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان گفت: خلیج فارس و دریای عمان تا روز یکشنبه و دریای خزر جمعه مواج هستند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۲۷ خرداد ) کمی ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۷ و روز یکشنبه ( ۲۸ خرداد) کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ خرداد) اهواز با دمای ۴۴ و ۴۵ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۷ و ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwgxr