چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 15 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/27 09:17
یارانه عید فطر | یارانه عید فطر چقدر است | یارانه عید فطر کی واریز می شود
کد خبر: 38684

ثبت نام یارانه عید فطر را از دست ندهید | یارانه عید فطر برای تمام مردم

همانطور که احتمال می‌رود، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد برای عید فطر سال 1402 یارانه‌ای به مبلغ ۱۰۰۰۰۰ تومان به مستمری‌بگیران و خانواده‌های آن‌ها پرداخت کند. البته تاکنون هیچ اعلامیه رسمی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر نشده است؛ اما با توجه به رسانه‌های مختلف که این خبر را منتشر کرده‌اند، می‌توان حدس زد که این احتمال وجود دارد. بنابراین، به نظر می‌رسد که باید منتظر اعلام رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشیم تا بتوانیم به‌طور قطعی بگوییم که آیا یارانه عید فطر در راه است یا خیر.

در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی درباره پرداخت یارانه عید فطر منتشر نشده است. با این حال، برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قصد دارد برای عید فطر یک یارانه نقدی به مستمری‌بگیران و خانواده‌های آن‌ها پرداخت کند. در ادامه آخرین خبر درباره یارانه عید فطر را می خوانید.

یک هفته تا عید فطر باقیمانده است و برخی از رسانه‌ها مساله واریز یارانه عید فطر را مطرح کرده‌اند. یارانه مناسبتی که تاکنون هیچ کدام از مقامات مسئول آن را تایید نکرده است. برای همین بعید است که دولت بخواهد به مناسبت عید فطر به مردم یارانه مناسبتی بدهد.

از زمان شیوع کرونا در ایران دولت در چندین نوبت به حساب سرپرستان خانوارها یارانه‌های مناسبتی مانند یارانه ۲۲ بهمن، یارانه نوروز و یارانه رمضان واریز کرد.

از آن زمان تاکنون هر بار در آستانه این مناسبت‌ها برخی شایعات درباره واریز یارانه مناسبتی مطرح می‌شود. اما مشخصا تا کنون هیچ مقام مسئولی در سازمان هدفمندی یارانه‌ها و یا وزارت کار، واریز یارانه عید فطر را تایید نکرده است و هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده است.

تنها خبری که درباره واریز یارانه‌های مناسبتی مطرح شد، واریز یارانه ۶۰۰ هزار تومانی به حساب ایتام زیر نظر کمیته امداد و بهزیستی است.

دو روز قبل بود که رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد که به مناسبت شهادت امام علی (ع) مبلغ ۶۰۰ هزار تومان هدیه نقدی به حساب تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی کل کشور واریز می‌شود.

به عبارتی تنها یارانه واریزی مناسبتی یارانه ۶۰۰ هزار تومانی است که به ایتام تحت پوشش این دو نهاد پرداخت شده است و واریز یارانه دیگری در دستور کار نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwbye