جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/06 13:31
نقشه عجیب
کد خبر: 34512

طراحی نقشه عجیب برای فرار از پرداخت بدهی/ زن اندونزیایی خودش را به مُردن زد!

یک زن اندونزیایی برای فرار از بدهی در نقش یک مرده بازی ظاهر شد و سپس از پسرش خواست عکس‌های جسدش را در فیسبوک منتشر کند.

به گزارش رصدورزشی : بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا در زندگی از بدهی‌های خود خلاص شوند. این چیز جدیدی نیست، اما برخی از افراد برای پرداخت بدهی های خود به نحو دیگری نهایت تلاش خود را انجام می دهند. برای نمونه، یک زن اندونزیایی که خبر مرگ خود را در رسانه های اجتماعی منتشر کرد تا مجبور به بازپرداخت بدهی 4.2 میلیون روپیه ای (268 دلار) خود نشود.

 بنا به گفته طلبکارش، "لیزا دیوی پرامیتا" به دلیل آنکه توانایی پرداخت بدهی خود را نداشت قبلاً درخواست تمدید بازپرداخت آن را کرده بود. با این حال زمانی که مهلت دوم نیز به پایان نزدیک شد این زن برای خلاص از پرداخت بدهی نقشه ای را طراحی کرد. ظاهرا لیزا در نزد این طلبکار برای قرعه کشی های خانگی ثبت نام کرده و پس از آنکه قرعه به نام او بیرون آمده بود از پرداخت آن سرباز می زد.

این زن وانمود کرد که مرده است و از پسرش خواست تا تصایری از وی را در حالی که تکه‌های پنبه در سوراخ‌های بینی‌اش بودند در فیسبوک منتشر کند. 

پسر "لیزا " در فیس بوک اعلام کرد که مادرش به طرز غم انگیزی در یک تصادف رانندگی جانش را از دست داده است. او همچنین عکس‌هایی از جسد این زن با چشمان بسته، تکه‌های پنبه در بینی و همچنین کادر پزشکی در حال هل دادن برانکارد جسدی که با ملحفه‌های سفید پوشیده شده بود منتشر کرد.

جسد

ابتدا "گونوان"، از شنیدن مرگ لیزا غمگین شد و دریافت بدهی های وصول نشده را از ذهن خود دور کرد. با این حال وقتی پسر لیزا اعلام کرد که مادرش در "آچه تامیانگ" (محلی که به طور غیرمعمولی از خانه آنها دور بود) به خاک سپرده خواهد شد او به ماجرای مرگ لیزا مشکوک شد. او همچنین با سرچ عکس هایی که پسر لیزا با استناد به آن مدعی انتقال مادرش توسط کارکنان بیمارستان بود، مشابه آنها را در گوگل پیدا کرد و مطمئن شد که این تصاویر هیچ ارتباطی با مرگ مادر وی ندارد.

بنا به گزارش رسانه های محلی، پس از تهدید گونوان مبنی بر در جریان قراردادن پلیس، پسر لیزا اعتراف کرد که کل ماجرا توسط مادرش برنامه ریزی شده بود تا از پرداخت بدهی های خود خلاص شود. این زن اکنون متواری است و جست و جوی پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.

جسد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lw9q7