شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/16 13:43
همایش توسعه روابط با شرکت های دانش بنیان پتروشیمی بندرامام؛
کد خبر: 28460

از زمان برگزاری جلسات هماهنگی تا ثبت نام شرکت های دانش بنیان

در راستای توانمندسازی تولید داخل کشور و رفع نیازهای فناورانه و دانشی ، پتروشیمی بندرامام همایش توسعه روابط با شرکت های دانش بنیان و فناور در روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان ماه در تهران برگزار می نماید.

این شرکت از تاریخ ۱۰ شهریورماه سال جاری، نیازهای فناورانه خود را طی یک برنامه ۱۵ روزه با اجرای طوفان فکری با مشارکت کارکنان متخصص خود جمع آوری نموده و تعداد ۷۷۰ ایده/ مساله در حوزه های تخصصی مختلف شامل برق، ابزاردقیق و کنترل، آنالایزر، مکانیک، ماشینری، بهبود فرآیند و زنجیره ارزش‌، مواد شیمیایی و کاتالیست و نیز ایمنی و محیط زیست دریافت گردید.

متعاقبا و به موازات رویداد فوق، کمیته های تخصصی در حوزه های ذکر شده در تاریخ ۲۰ شهریور ماه با حضور تعداد ۲۵ کارشناس تشکیل و ارزیابی، بازنگری، تجمیع و تکمیل مسائل دریافتی انجام شد که نهایتا تعداد ۱۵۸ مساله در حوزه های تخصصی فوق الذکر نهایی گردید.

همچنین در راستای اطلاع رسانی به شرکت های دانش بنیان و فناور، دبیرخانه همایش تشکیل و سپس در سایت اینترنتی پتروشیمی بندرامام (bipc.ir) بخش ثبت نام شرکت های دانش بنیان و فناور ایجاد گردید و اطلاع رسانی به شرکت ها از طرق مختلف مانند ارائه فراخوان، ارسال نامه و ایمیل انجام گردید و این امر بصورت مستمر در حال انجام است.

تاکنون نزدیک به ۲۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور کشور در سامانه پتروشیمی بندرامام ثبت نام کرده اند و در همین راستا از سوی پتروشیمی بندرامام برای شرکت های منتخب لیست نیازهای فناورانه در حوزه های تخصصی مرتبط برای آنها ارسال گردید.

هم راستا با ارسال نیازهای فناورانه برای شرکت های ثبت نام شده، از آنها درخواست گردید تا پیشنهادات فنی خود را بر روی مسائل مذکور، ارسال نمایند و متعاقبا کمیته های تخصصی در پتروشیمی بندرامام آنها را بررسی خواهد کرد.

لازم به توضیح است که شرکت های علاقه مند که تا کنون موفق به ثبت نام نشده‌اند می توانند تا یک هفته قبل از تاریخ برگزاری همایش (چهاردهم آبان ماه) ، مراحل ثبت نام را تکمیل و پس از بررسی، لیست های مذکور برای آنها ارسال می شود.

 

روابط عمومی پتروشیمی بندرامام


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lw5je