شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/12 16:22
کد خبر: 5884

کریس رونالدو در کمین یک رکورد

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس یکشنبه شب ودر بازی تیمش مقابل فیورنتینا به دنبال رکوردی تازه خواهد بود و هدف او پشت سرگذاشتن رکورد داوید ترزگه است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی: اگر رونالدو در بازی یکشنبه تیمش مقابل فیورنتنیا به گل برسد، می تواند به رکورد ترزرگه برسد: گلزنی در نه بازی متوالی با پیراهن یوونتوس.

بینکونری یکشنبه در هفته بیست و دوم رقابتهای سری آ به مصاف فیورنتینا خواهد رفت و آنها بعد از باخت 1-2 مقابل ناپولی، حالا باید مقابل بنفش پوشان فلورانس به میدان بروند و برای برد بجنگند تا بتوانند در کورس قهرمانی با اینتر میلان باقی بمانند. این درحالی است که اینتری ها هم این روزها دچار افت چشمگیری شده اند و با سه تساوی متوالی اخیرا کریستین اریکسن را به خدمت گرفته اند.

در حال حاضر یوونتوس با سه امتیاز فاصله نسبت به اینتر در صدر جدول رقابتهای سری آ قرار دارد و آنها به توانایی های کریس در زمینه گلزنی دل خوش کرده اند تا بتوانند امسال را هم با جام قهرمانی به پایان ببرند. رونالدو در هشت بازی اخیر یووه در سری آ، 12 گل به ثمر رسانده و حالا و در شرایطی که وارد فاز حساس فصل شده ایم، او هم در اوج آمادگی فوتبالش را دنبال می کند.

داوید ترزگه در طول دوارن حضورش در یوونتوس رکوردی را به نام خودش ثبت کرده بود که به گلزنی در چندین هفته متوالی از رقابتها تعلق دارد. کریس با گلزنی در بازی با فیورنتینا، به رکورد گلزنی ترزگه در 9 بازی متوالی با پیراهن یووه خواهد رسید و هدف اصلی اش رسیدن به این رکورد درتاریخ رقابتهای سری آ است که با گلزنی در 11 بازی متوالی در اختیار گابریل باتیستوتای آرژانتینی و فابیو کوالیارلای ایتالیایی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lpor3