شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/06 07:49
فوتبال جهان
کد خبر: 128184

مادر ستاره فوتبال دستگیر شد| علت دستگیری این فرد چه بود؟

 مادر فیل فودن، کلر رولندز، پس از اینکه کلاه یک مرد را از روی سرش انداخت، به دلیل رفتار خشن با افسر پلیس، دستگیر شد.

به گزارش رصدورزشی، این زن ۴۴ ساله متهم شده که در یک میهمانی شبانه کلاه بیسبال مردی را از روی سرش با عصبانیت برداشت و به او حمله‌ور شد. پس از اینکه او به تعرض به یک میهمان متهم شد، به سختی از محل میهمانی خارج شد.

رولندز در دادگاه لاندودنو ولز حضور پیدا کرد و اعتراف کرد: “من در حالت عادی بودم. قبلاً این کار را با یک پسربچه انجام داده بودم. واقعاً کمی سرگرم‌کننده بود و فقط جنبه شوخی داشت. نمی‌توانستم باور کنم که می‌توانم به خاطر درآوردن کلاه یک نفر به دادگاه بروم. این شوخی من است، کلاه کسی را از روی سرش برمی‌دارم و دوباره روی سرش می‌گذارم.”

مادر ستاره منچسترسیتی به دلیل رفتار خشونت‌آمیز با پلیس به دادگاه احضار شد. پس از اینکه پلیس به محل اعزام شده بود تا او را از میهمانی خارج کنند او به افسر پلیس گفته بود: “دهانت را ببند.” این جمله باعث شد که دستگیر شود و یک شب را در سلول انفرادی سپری کند.

او در این باره توضیح داد: “من با افسران پلیس بد رفتار کردم. کمی بدخلقی کردم. اغلب نوشیدنی الکلی نمی‌خورم، اما وقتی مصرف می‌کنم مانند یک حیوان هستم!”

با این حال دانکن کمپبل، رئیس دادگاه لاندودنو، مادر فودن را مجرم نشناخت. در مقابل ۱۰۰ پوند جریمه، ۸۵ پوند هزینه دادگاه و ۴۰ پوند دیگر به عنوان هزینه اضافی به عنوان مجازات تعیین شد تا رولند آزاد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ljzn7