شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/19 17:00
رپورتاژ آگهی//
کد خبر: 28653

عسل سبلان با موم چه خواصی دارد؟

ما در این مقاله قصد داریم به انواع عسل و خواص آن بطور کامل و جامع بپردازیم، از شما تقاضامندیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

با پیشرفت تکنولوژی سایت هایی اینترنتی راه اندازی شدند که مشتریان می توانند به راحتی اطلاعات لازم را در مورد قیمت انواع عسل سبلان کسب نمایند و به سهولت بتوانند به خرید و فروش عسل سبلان جنگلی و عسل سبلان چهل گیاه بپردازند در کشور ما انواع مختلف عسل تولید می شود که پر طرفدارترین آنها، عسل سبلان است.

ما نیز در سایت اینترنتی خود اقدام به فروش انواع عسلها را با بهترین کیفیت نموده ایم جهت خرید می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید و با پر کردن فرم مخصوص خرید و انتخاب محصول  مورد نظر و دادن آدرس دقیق سفارش خود را ثبت کنید.

 

این محصول با داشتن خواصهای متعدد، به عنوان یک مکمل غذایی می توان از آن استفاده نمود زیرا از پیشرفت بیماریهای قلبی یا ضعف سیستم ایمنی جلوگیری می نماید.

از گذشته تا به امروز افراد از عسل برای اکثر درمانها استفاده می کردند چرا که برای درمان جراحت عفونی و سوختیگهای کوچک بسیار موثر است. لازم به ذکر است که عسل کوه سهند خاصیت ضد سرطانی دارد و افراد می توانند برای کاهش توده ی یک سرطان و یا جلوگیری آن از این محصول پرخاصیت استفاده نمایند چرا که طبق تحقیقات ثابت شده است که عسل می تواند برای درمان بیماریها از جمله سرطان بسیار تاثیرگذار باشد.

ما در این مقاله قصد داریم به انواع عسل و خواص آن بطور کامل و جامع بپردازیم، از شما تقاضامندیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

قیمت عسل سبلان

زمانیکه برای خرید عسل سبلان طبیعی به مراکز عرضه این محصول مراجعه می کنید، مهمترین نکاتی که به آن توجه می کنید کیفیت و قیمت عسل سبلان می باشد عسل به دو صورت طبیعی و صنعتی تولید می شود که نوع طبیعی آن دارای قیمت گران تری است.

قیمت عسل طبیعی نیز بستگی به این دارد که زنبور از چه نوع گیاهی برای تغذیه استفاده کرده است علم پزشکی و طب سنتی مصرف عسل را بسیار توصیه می کنند زیرا این محصول خواص فراوانی دارد که تعدادی از خواص آن را برای شما شرح می دهیم:

عسل موجب التیام سریع زخمها می شود.

منبع غنی از آنتی اکسیدان می باشد.

خاصیت ضد قارچی دارد.

خاصیت ضد باکتریایی دارد.

 

 

1

 

سرشار از پتاسیم، فسفر، منیزیم، کلسیم، نیاسین، منگنز، روی، ریبوفلاوین، اسیدهای آمینه و آنزیمها می باشد.

عسل دارای خواص ضد میکروبی نیز می باشد و از عسل و ژل رویال برای التیام زخمها می توان استفاده کرد.

برای درمان مشکلات گوارشی می توان از عسل استفاده کرد.

گلو درد و سرفه را تسکین می دهد و برای کاهش سرفه بسیار موثر است.

مصرف مداوم عسل موجب تقویت مغز می شود.

از عسل برای درمان زخم ها در استفاده می شود و اثر درمانی بالایی دارد.

 

عسل سبلان با موم

امروزه افراد از عسل سبلان با موم، بسیار زیاد استفاده می نمایند زیرا با داشتن کیفیت بالا و خواصهای متعدد آن موجب گردیده تا برای درمانهای گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد که از مزیت مهم این محصول بشمار می آید.

همچنین از عسل می توان برای کاهش التهابات عضلات استفاده نمود که برای این امر کافی است، عسل را روی ماهیچه مورد نظر ماساژ دهید تا تورم کاهش یابد و درد شما را نیز تسکین دهد.

لازم به ذکر است که ترکیب عسل را با سایر محصولات طبیعی مانند آبلیمو طبیعی، می توان فعالیت دستگاه گوارش را تقویت کرد و از معده درد جلوگیری نمود.

 

 

2

 

به این ترتیب مصرف عسل سوخت و ساز بدن را تنظیم می کند، به رفع اسیدیته معده کمک می کند و حتی به انتقال صحیح روده کمک بسزایی می نماید.

از دیگر کاربرد عسل می توان به درمان سرفه و گلودرد نام برد که با مصرف آن بطور کامل از گلو درد و سرفه راحت می شوید و در حقیقت برای مبارزه با سرماخوردگی استفاده از این محصول بسیار مهم و لازم است.

طریقه مصرف آن به گونه می باشد که یک قاشق چای خوری عسل را به آبلیمو اضافه نموده و در لیوان مخلوط کنید.

با این امر شما به اندازه ی قابل توجه ای از سرما خوردگی دور می شوید و از استفاده از عسل موجب می گردد به همان اندازه ای که داروهای ضدسرفه تاثیر دارند، این محصول برای درمان شما بسیار موثر واقع شود.

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت رصد ورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axyke