چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/08 08:26
در یک مراسم عروسی در پاکستان؛
کد خبر: 34577

هدیه عجیب داماد پاکستانی به عروس! + فیلم

داماد پاکستانی با هدیه عجیب خود به عروس در روز جشن عروسی سر و صدا به پا کرد.

در مراسم‌های عروسی در پاکستان رسم است که عروس و داماد نیز برای یادبود به یکدیگر هدیه‌ای تقدیم می‌کنند؛ بنابراین بیشتر زوج‌های جوان سعی می‌کنند این هدیه، هدیه‌ای معنادار باشد. با این حال، شاید پیدا کردن چیزی که برای شریک زندگی یک سورپرایز جالب باشد کمی سخت باشد.  

اما ظاهرا یک داماد پاکستانی اولین چیزی را که به ذهنش رسید برای هدیه به همسرش انتخاب کرد. این داماد جوان در روز عروسی به عروس یک الاغ هدیه داد. ممکن است عجیب به نظر برسد، اما داماد توضیح جالبی برای این ایده داشت.

کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده است نشان می‌دهد که داماد، ازلان، از یکی از حاضران می‌خواهد تا هدیه را برای عروس " واریشا " بیاورد. لحظاتی بعد این مرد با یک کره الاغ بامزه وارد می‌شود.  

ازلان در پاسخ به سوال علت انتخاب این عجیب هدیه گفت که، چون واریشا حیوان را دوست دارد، آن را انتخاب کرده است. او افزود که الاغ «سخت‌کوش‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین حیوان جهان» است و به همین دلیل آن را به همسرش هدیه داده است.

گفتنی است؛ این ویدئو از زمان انتشار در اینستاگرام تاکنون  بیش از ۳.۰۴ میلیون بازدید داشته است. این اقدام داماد جوان با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران با انتقاد از کسانی که به داماد بایت این انتخابش خرده گرفته بودند نوشت: «هر فردی انتخاب‌های خود را دارد، کسی را قضاوت نکنید. حیوانات همگی آفریده خدا هستند، اگر دوستشان داشته باشی دوستت دارند. در کشور ما خر‌ها را احمق می‌پندارند و هیچ احساسی به این حیوان ندارند. باید یاد بگیریم هیچ چیز زشت یا خنده دار نیست. باید این جامعه قضاوتگر را اصلاح کرد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axr6k