پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/01 06:57
شاهین صمدپور
کد خبر: 39905

عاشقانه شاهین صمدپور برای دختر مورد علاقه‌اش | استوری جدید شاهین صمدپور غوغا به پا کرد

در سال ۱۴۰۰ با دختری به نام الناز نادری نامزد کرد که توسط امین فردین افشاگری شد. او درباره افشاگری امین فردین حرف او را تایید کرد و در مرداد ماه ۱۴۰۱ نیز با یک استوری در حال موتورسواری خبر نامزدی خود را در صفحه اینستاگرامش رسانه ای کرد.

بالاخره شاهین صمدپور از نامزدش رونمایی کرد. شاهین صمدپور کارگردان و گزارشگر و مجری تلویزیون و مستند ساز و خبرنگار آزاد در ۲۷ بهمن ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده و با مادرش زندگی می کند شاهین صمدپور در تیر ماه ۱۴۰۱ خبر نامزدی خود را با دختری به نام الناز نادری علنی کرد.

شاهین صمدپور

شاهین صمدپور ساز در ۲۷ بهمن ۱۳۶۰ در خیابان سلسبیل تهران، مستندساز ، مجری و تهیه کننده سابق تلویزیون ایران است که با مستند تلویزیونی شوک مشهور شد. او دانش آموخته رشته تکنولوژی آموزشی است و در حال حاضر به صورت مستقل در فضای مجازی و در صفحه اینستاگرام خود فعالیت می کند

صمدپور فرزند طلاق است و پدر و مادرش در کودکی از هم جدا شدند. پدرش اعتتیاد داشته و به دلیل اعتیاد از مادرش جدا شد. تک فرزند خانواده بود که در ۵ سالگی پدر و مادرش از هم طلاق گرفتند.

تا مدت ها حضانت او به پدر معتادش سپرده شد تا اینکه با تلاش مادر و شدت گرفتن اعتیاد پدر او برای همیشه از خانه پدر فرار و نزد مادرش رفت بعد از این ماجرا و چند دیدار با پدر دیگری خبری از او تا به الان ندارد.

مادرش کارمند اتاق بازرگانی و پدرش صاحب شرکت تعمیرگاهی بود.

همسر شاهین صمدپور کیست

ایشان در سال ۱۴۰۰ با دختری به نام الناز نادری نامزد کرد که توسط امین فردین افشاگری شد. او درباره افشاگری امین فردین حرف او را تایید کرد و در مرداد ماه ۱۴۰۱ نیز با یک استوری در حال موتورسواری خبر نامزدی خود را در صفحه اینستاگرامش رسانه ای کرد.

الناز همسر شاهین صمدپور متولد مرداد است و او با دور دور با موتورسیکلت تولدش را به او تبریک گفت.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axeak