سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/30 12:17
12 انگشت
کد خبر: 34277

خانواده 12 انگشتی برزیلی طرفدار فوتبال! + تصاویر

مردان و زنان یک خانواده برزیلی بخاطر انگشتان زیاد خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده اند.

به گزارش رصدورزشی : یک خانواده برزیلی که دارای انگشتانی نادر و  غیرمعمول هستند توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده اند. خانواده داسیلوا که دارای شش انگشت دست و پا هستند در آگاس کلاراس، منطقه‌ای در نزدیکی برازیلیا، پایتخت برزیل زندگی می‌کنند. برخی از اعضای خانواده " داسیلوا " دارای شش انگشت دست و برخی نیز دارای شش انگشت پا هستند. این خانواده در برزیل به "خانواده شش " معروف شده اند. 

12 انگشت

خانواده داسیلوا مانند اکثر خانواده‌های برزیلی طرفدار فوتبال هستند. اعضای این خانواده با نشان دادن انگشتان خود، دوست دارند که کاپیتان برزیل، تیاگو سیلوا، برای ششمین بار کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد. تیم ملی فوتبال برزیل تاکنون پنج بار جام قهرمانی را به دست آورده است. برزیل در جام جهانی سوئد ۱۹۵۸، شیلی ۱۹۶۲، مکزیک ۱۹۷۰، آمریکا ۱۹۹۴ و جام جهانی ۲۰۰۲ که مشترکا در کره جنوبی_ ژاپن برگزار شد قهرمان شده است.

12 انگشت

برزیل روز دوشنبه در بازی حذفی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر، با نتیجه ۴ بر ۱ از سد کره جنوبی گذشت. خانواده داسیلوا امیدوارند که در قطر ۲۰۲۲، ششمین کاپ قهرمانی نصیب برزیل شود. " ماریا مورنا "، دانشجو و یکی از اعضای شش انگشتی خانواده داسیلوا که از قهرمانی برزیل در قطر مطمئن است در این باره می‌گوید: «برای جام جهانی بعدی باید کسی را پیدا کنیم که هفت انگشت داشته باشد.»

12 انگشت

"فرانسیسکو دآسیس کاروالو داسیلوا "، ملقب به "شش"، یک وکیل و موسیقیدان است که بخاطر تعداد انگشتان زیادش مشهور شده است. او دارای کلوپ موسیقی دوکورو است که در آن به موسیقی سنتی برزیلی می‌پردازد.

12 انگشت

گفتنی است؛ این پدیده ژنتیکی نادر، پلی داکتیلی (پرانگشتی) نامیده می‌شود که طبق گزارش‌های موجود در چهار نسل خانواده داسیلوا وجود داشته است. پژهشی که در مجله نیچر منتشر شده بود نشان می‌داد که دست‌های دارای شش انگشت توسط عضلات و اعصاب بیشتری در مقایسه با دست‌هایی دارای پنج انگشت کنترل می‌شوند. منبع : مخاطب 24 

12 انگشت


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ax9rv