سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/19 18:32
استقلال | قربانی استقلال
کد خبر: 124353

اخبار ورزشی | قر بانی جدید استقلال کیست ؟

ارسلان مطهری ‌مدتهاست بازی نمی‌کند و همین مسئله باعث بروز شایعاتی شده است. اتفاقی که همیشه در فوتبال ما افتاده و حاشیه هایی همیشه خطرناک که به تیم‌ها ضربه می‌زند.

به گزارش رصد ورزشی : یک تیم فوتبال از بیست و چند بازیکن تشکیل می‌شود. هر مربی در هر پست چند بازیکن را به خدمت می‌گیرد و در طول یک فصل - که بیشتر ماه‌های سال را در بر می‌گیرد - یا حتی در یک تورنمنت از بازیکنان مختلفی استفاده می‌کند.

اینجا فقط بحث سیستم یا تاکتیک نیست که بسته به شرایط زمانی و موقعیت تیم مقابل هر حریفی مربیان با یک ترکیب و یک روش مجزا بازی می‌کنند. اینجا بحث گذر زمان است و مصدومیت یا محرومیت یا هر شرایطی که بازیکن را از فرم ایده‌آل دور نگه دارد. وقتی شما با انسان سر و کار دارید، نمی توانید با فرمول ریاضی کاری را به سرانجام برسانید. انسان تابع شرایط و احساسات است و روز خوب و بد دارد، حتی قهرمانان بزرگ هم در طول سال و یا یک تورنمنت تحت تاثیر شرایط زندگی شخصی از آمادگی دور می‌شوند. اصلاً به همین دلیل است که تیم‌ها ۲۵ بازیکن یا بیشتر به خدمت می‌گیرند و اگر قرار بود همیشه با ۱۱ نفر بازی کنید که دیگر نیازی به این همه آدم نبود. درست به همین دلیل تعداد مربیان یک تیم هم زیاد است و خلاصه اینکه این اصول در همه دنیا پذیرفته و کسی مخالفتی با آن ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2apjel