سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/23 17:56
استقلال
کد خبر: 126853

اتفاق جالب برای آبی ها | این بازیکن منفور به استقلال می آید! (عکس)

در فهرست بازیکنان مورد نظر جواد نکونام بازیکنان متعددی دیده می شود.

به گزارش رصدورزشی - استقلال برای نقل وانتقالات برناامه های زیادی دارد. اما فهرست مورد نظر نکونام برای استقلال هنوز دست نخورده باقی مانده است. هنوز هیچ بازیکن جدیدی جذب استقلال نشده است. در این فهرست استقلال بازیکن عجیبی وجود دارد. استقلال می خواهد این بازیکن را بگیرد. 

به گزارش برترین ها ، استقلال به دنبال جذب چند بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی است و جواد نکونام نیز فهرست نفرات مورد نظرش را به مدیریت باشگاه تحویل داد.

استقلال نگاه ویژه‌ای به شرایط نقل و انتقالاتی سپاهان دارد و جواد نکونام روی دو نام مطرح تیم اصفهانی دست گذاشته و از مدیران باشگاه درخواست کرده تا باب مذاکرات برای جذب امید نورافکن و فرشاد احمدزاده را آغاز کنند که در این میان، نیکفر، مدیرعامل سپاهان نیز اعلام کرد که احمدزاده در لیست خروجی مورایس نیست و با این باشگاه قرارداد دارد.

فرشاد احمدزاده در دوران حضورش در پرسپولیس کل کل و کری خوانی فراوانی با تماشاگران تیم استقلال داشت و تماشاگران تیم رقیب از این بازیکن نفرت داشتند. حال باید دید پس از حضور مهرداد محمدی که سابقه لیدری در پرسپولیس را دارد و آبی پوش شد، فرشاد احمدزاده هم به استقلال می‌پیوندد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2almvg