سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 30 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/03 12:31
ژاوی
کد خبر: 127929

حمله تند رئالی ها به ژاوی | کل فوتبال و زندگی ات زیر سوال است!

جنگ رئال مادرید و بارسلونا در فوتبال اسپانیا بالا گرفته است.

به گزارش رصدورزشی - ژاوی سرمربی بارسلونا است. ژاوی دشمنی دیرینه ای با رئال مادرید دارد. ژاوی اخیرا به شدت به رئال مادرید حمله کرده است. ژاوی اعتقاد دارد این تیم همیشه از حمایت برخوردار است. ژاوی حالا با حمله رسانه های مادریدی روبرو شده است.

پس از پایان بازی های هفته بیست و یکم لالیگا، جنجال بزرگی در فوتبال اسپانیا به پا شده است. تصمیم‌های داوری در دیدار آلمریا و رئال مادرید، به شدت مورد اعتراض اعضای باشگاه بارسلونا و مخصوصا ژاوی هرناندز قرار گرفت. سرمربی بارسا در مصاحبه خودش پس از پیروزی مقابل رئال بتیس، حرف های طعنه آمیز زیادی به زبان آورد.

مطابق انتظار، رئال مادرید هم بیکار ننشسته است. شبکه رئال مادرید به نمایندگی از هواداران این باشگاه، پاسخ سرمربی بارسلونا را داد. مدیر شبکه رسمی رئال مادرید در این مورد گفت: نکته جالب ماجرا اینجاست که ژاوی، اتقافات اخیر در لالیگا را عجیب می داند، اما از نظر او این که یک باشگاه به مدت 20 سال به نایب رئیس کمیته داوران (پرونده نگریرا) 8 میلیون یورو پول می دهد، کاملا طبیعی است. به مدت 20 سال و طی همه دوران حرفه ای ژاوی در این باشگاه که شامل 600 بازی و همه آن جام ها می شود، همه چیز در بارسلونا زیر سوال رفته و مشکوک هستند. این حرف ما نیست، قاضی، دادستان و گارد مدنی اسپانیا این را می گویند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2alaxl