جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/27 07:02
مرتضی پورعلی گنجی | پرسپولیس
کد خبر: 122898

خبری تلخ درباره مرتضی پورعلی گنجی پس از پارگی رباط | ستاره پرسپولیس دیگر نمی تواند بازی کند؟

شایعه شده هر دو پای مرتضی پورعلی گنجی دچار آسیب دیدگی شده است.

مرتضی پورعلی گنجی (زادهٔ ۳۰ فروردین ۱۳۷۱؛ بابل) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع میانی برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. مرتضی پورعلی گنجی پس از بازی‌های جام ملت‌های آسیا در استرالیا از باشگاه‌های مختلف خارجی پیشنهاد بازی دریافت کرد و در نهایت در اسفندماه ۱۳۹۳ درحالی که با تیم نفت تهران در پایان هفته ۲۱ صدرنشین لیگ برتر بود، به پیشنهاد تیان جین چین پاسخ مثبت داد مرتضی پورعلی گنجی رسماً با دریافت ۵۰۰ هزار دلار و برای مدت یک فصل به این تیم چینی پیوست. مرتضی پورعلی گنجی پس از آن پرسپولیسی شد. مرتضی پورعلی گنجی مدافع میانی پرسپولیس که در ترکیب امشب تیم ملی مقابل قطر حضور داشت، در اوایل نیمه دوم با مصدومیتی نگران کننده مواجه شد تا زمین بازی را ترک کند.

اتفاق تلخ اردوی تیم ملی و بازی‌های چهارجانبه اردن مصدومیت شدید مرتضی پورعلی گنجی بود. مرتضی پورعلی گنجی با پارگی رباط پای راست خود مواجه شده و تا چند روز دیگر باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد. اتفاقی که باعث شد تا پرسپولیس یکی دیگر از ستاره‌های خود را برای مدتی طولانی از دست بدهد و مرتضی پورعلی گنجی جام ملت‌های آسیا را هم از دست خواهد داد.

بعد از تایید پارگی رباط پای راست پورعلی گنجی شایعه شده پای چپ مرتضی هم با آسیب شدید مواجه شده و حتی احتمال پارگی رباط و یا مینیسک پای چپ این بازیکن هم وجود دارد. قرار است بعد از خوابیدن ورم پای پورعلی گنجی از پای چپ او هم ام آر آی گرفته شود تا میزان مصدومیت او مشخص شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27kykn