سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/15 04:26
شبکه نسیم | مدیر شبکه نسیم | صحنه مستهجن شبکه نسیم
کد خبر: 38098

پخش صحنه مستهجن از شبکه نسیم | مدیر شبکه نسیم برکنار شد؟

به دنبال حادثه‌ای که در پایان تعطیلات نوروزی و بر اثر پخش یک برنامه در شبکه "نسیم" به وقوع پیوست، شبکه پخش‌کننده عذرخواهی خود را از مخاطبان پذیرفته و اعلام کرده بود که به موضوع رسیدگی خواهد شد. هنوز نتیجه رسمی این رسیدگی اعلام نشده است، با این حال، برخی رسانه‌ها بدون منبع رسمی خبرهایی را درباره تعلیق یکی از مدیران توسط معاون سیما منتشر کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت و جدول پخش شبکه نسیم، برنامه "چهار شگفت‌انگیز" که مسئول حاشیه‌های اخیر در صداوسیما بوده، همچنان در حال پخش است. همچنین، فیلم‌های این برنامه همچنان در بخش پربازدیدترین ویدئوهای مرتبط با برنامه‌های شبکه قابل دسترسی هستند.

با این حال، برخی رسانه‌ها از تعلیق مدیر پخش شبکه نسیم، برخورد با مسئول بازبینی و تغییر تهیه کننده برنامه خبر داده‌اند، اما این اقدامات هنوز تایید رسمی مسئولان شبکه یا معاونت سیما نشده است. در این حین، انتظار می‌رفت که در صورت برخورد با مسببان این حادثه، به وسیله مراجع رسمیِ اطلاع‌رسانی در صداوسیما اعلام شود.

به طبق گزارشات، در روزهای گذشته و پس از پخش برنامه‌ای نامتعارف در یکی از برنامه‌های نوروزی، ویدئویی از آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. شبکه نسیم نیز به دنبال این حادثه، خطای رخ داده در یکی از برنامه‌های خود را به دلیل سهل‌انگاری تیم تولید برنامه و بی‌دقتی ناظران پخش اعلام کرده و از بینندگان عذرخواهی کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dn76