جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/21 11:45
اسون گوران اریکسون
کد خبر: 126602

شوک بزرگ مربی مشهور به فوتبال | اریکسون: فقط یک سال دیگر زنده هستم (عکس)

اسون گوران اریکسون اکنون چهره در هم شکسته ای دارد. اما نکته مهم این است که او با این قضیه کنار آمده است. اما نکته تکان دهنده تر این است: او دقیقا با کدام قضیه کنار آمده است؟

به گزارش رصد ورزشی - اسون گوران اریکسون یکی از مشهورترین مربیان دنیای فوتبال است. اسون گوران اریکسون زمانی که در جام جهانی 2002 هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده داشت در اوج شهرت بود. اسون گوران اریکسون اما اکنون خبری تکان دهنده به دنیای فوتبال داده است. اسون گوران اریکسون مبتلا به سرطان است. اسون گوران اریکسون می گوید یک سال بیشتر زنده نیست. 

اسون گوران اریکسون مربی سوئدی دنیای فتبال به سرطان علاج ناپذیری مبتلا شده است. این مربی 75 ساله می گوی شرایط سختی ددارد و احتمالا فقط 12 ماه زنده است. 

او امروز (پنجشنبه) در مصاحبه با رادیو سوئد گفت: «در بهترین حالت یک سال و در بدترین حالت کمی کمتر فرصت دارم. تا آنجا که می‌توانم مقاومت می‌کنم و تسلیم نمی‌شوم. همه می‌دانند که یک بیماری جدی دارم. همه حدس می‌زدند که سرطان است و همین طور هم بود. اما تا زمانی که بتوانم مقاومت خواهم کرد.»

سرمربی سابق تیم‌های ملی انگلیس، مکزیک، ساحل عاج و فیلیپین اعتراف کرد که به جای نشستن در خانه و «شکایت از بداقبالی» ترجیح می‌دهد «نگاهی مثبت» داشته باشد و تسلیم «بدبختی» نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27a7jd