جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/16 15:22
کد خبر: 4150

تغییر موضع کاوانی برای ماندن در پاریس

کاوانی که پیش از این قصد داشت در پاری سن ژرمن بماند، اکنون در صدد پیوستن به تیمی است که در آن فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از باشگاه خبرنگاران: ادینسون کاوانی در جریان پیروزی شش بر صفر پاری سن ژرمن برابر لیناس، موفق شد صد و نود و هشتمین گلش برای این تیم را به ثمر برساند. با وجود شایعاتی که مبنی بر جدایی او به گوش می‌رسد، کاوانی همچنان به درخشش در ترکیب پاریسی‌ها ادامه می‌دهد، اما نکته ناامید کننده درباره کاوانی این است که او در حالی در ترکیب ثابت تیمش در دیدار برابر تیم نه چندان شناخته شده لیناس به میدان رفت که توماس توخل از بازیکنان ذخیره خود برای این بازی استفاده کرده بود.

به این ترتیب ممکن است کاوانی به زودی از موضعش برای ماندن در پاریس عقب نشینی کند و در نقل و انتقالات زمستانی راهی تیمی شود که در آن فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست بیاورد.

کاوانی در فصل جاری تنها ۶ بار فرصت حضور در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن را به دست آورده و شروع خوب ایکاردی در ترکیب این تیم باعث شده تا کاوانی به نیمکت تبعید شود و مانند گذشته فرصت کافی برای بازی کردن نداشته باشد.

اتلتیکو مادرید تمایل زیادی به جذب کاوانی دارد، اما رضایتنامه ۱۲ میلیون یورویی در کنار دستمزد ۱۰ میلیون یورویی، مانع بزرگی در راه انتقال این بازیکن به واندا متروپولیتانو ایجاد کرده است.

توماس توخل انتظار دارد کاوانی همچنان در پاری سن ژرمن بماند، اما حضور مهاجمان آماده ای، چون ایکاردی، امباپه، دی ماریا و نیمار رقابت شدیدی در خط حمله این تیم ایجاد کرده است و کاوانی که تاکنون فرصت کافی برای بازی به دست نیاورده، در ادامه کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2795e4