جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/28 13:15
زناشویی
کد خبر: 39761

روابط عاشقانه را به زندگی مشترک برگردانید | راهکارهای زندگی بهتر

اگر در جهت بهبود روابط با همسر خود تلاش کنید می‌توانید زندگی بهتری را تجربه کنید.

گاهی پیش می آید که زن و شوهر باوجود اینکه به یکدیگر بسیار علاقه دارند، اما از زندگی مشترکشان رضایت کافی ندارند. درواقع گاهی زن و مرد به دنبال راهی هستند تا بتوانند رابطه بهتر و عاشقانه تری را با همسرشان تجربه کنند و از زندگی در کنار یکدیگر لذت بیشتری ببرند. پس باماهمراه باشید تا باراهکارهای بهتر زندگی زناشویی آگاه شوید.

روزتان را با عشق شروع کنید

زنگ هشدار ساعتتان را روی ده دقیقه زودتر از وقتی که باید بیدار شوید تنظیم کنید تا بتوانید مدت زمان بیشتری را با همسرتان بگذرانید. با هم یک فنجان چای بنوشید، در مورد اخبار صبحگاهی صحبت کنید یا در تختخواب مانده و یکدیگر را در آغوش بگیرید. این ده دقیقه‌ی گرانبها در هنگام صبح، وضعیت روحی شما را برای تمام روز تنظیم می‌کند.

زناشویی

بهبود روابط با قدردانی و تشکر از یکدیگر

به روش‌های مختلفی از یکدیگر تشکر کنیم. در یک رابطه عاشقانه روش‌های بسیار زیادی برای شگفت‌زده کردن وجود دارد. یکی از مهم‌ترین ارکان یک رابطه هیجانی و با طراوت وجود سورپرایز‌ها و پرهیز از تکرار می‌باشد. برای اینکه همسرتان را سورپرایز کنید نه نیاز به هزینه و نه نیاز به اتلاف وقت می‌باشد. حتما همسرتان علاقه‌های زیادی دارد و شما می‌توانید با شناخت آن‌ها همسرتان را هیجان زده کنید. تشکر و قدر‌دانی از همسرتان به روش‌های متفاوت می‌تواند انگیزه روابط شما را افزایش دهد و در داشتن زندگی بهتر به شما کمک کند.

به صورت غیرمستقیم به همسرتان ابراز علاقه کنید

روشی غیر کلامی و غیر مستقیم برای “ابراز علاقه” به همسرتان پیدا کنید.

 ابراز محبت‌های ناگهانی تاثیر چشمگیری در نشان دادن عشق شما به همسرتان دارد. رفتارهای ساده‌ای همچون تنظیم قهوه‌ساز برای تهیه قهوه، پخت نهار یا باز کردن در ماشین اهمیت تاثیر زیادی دارند. می‌توانید همیشه بدون دلیل مهربان باشید.

شنونده خوبی باشیم

قبل از یادگیری هر موضوعی باید بیاموزیم به دقت و درست بتوانیم گوش دهیم! مهارت گوش دادن در زندگی و رابطه عاشقانه با همسر بسیار موضوع حائز اهمیتی می‌باشد.

صحبت برد برد با همسرتان داشته باشید. ابتدا به صحبت همسرتان گوش فرا دهید و سپس زمانی که صبحت‌های وی به پایان رسید صحبت‌های خود را آغاز کنید.

دفاع از خود را بس کنید، این مشکلی را حل نمی‌کند، سعی کنید شنونده خوبی باشید، خوب گوش‌دادن بهترین هدیه‌ای است که در جهت بهبود رابطه عاطفی خود می‌توانید به شریک زندگی‌تان بدهید. از همین حالا تمرین کنید تا بتوانید بدون قطع کردن صحبت طرف مقابلتان،‌ خوب گوش کنید.

مستقیما بگویید دوستش دارید

علاوه بر مهربان و دلسوز بودن، خوب است همیشه عشقتان را به همسرتان یادآوری کرده و به او اطمینان دهید که دوستش دارید. عشق یک انتخاب، یک تصمیم و یک تعهد است. شما هر روز در عشق با همسرتان دچار گیجی و سردرگمی نخواهید شد، اما اگر هر روز به همسرتان بگویید دوستش دارید، هم به خودتان و هم به همسرتان یادآوری خواهید کرد که هر دو شما آگاهانه تصمیم گرفته‌اید یکدیگر را دوست داشته باشید. دوستت دارم را روی آینه‌ی حمام بنویسید، به او زنگ زده و بگویید، پیام بدهید یا حتی متنی در اینستاگرام و تلگرام برایش فرستاده و دوستت دارم را بگویید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqw6b