جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/26 13:15
روابط زناشویی
کد خبر: 39674

رازهای زندگی خوشبخت | چگونه زندگی خوشبخت داشته باشیم

راز های زندگی خوشبخت را در مقاله زیر بخوانید.

اگر ازدواج کرده باشید و درگیرِ زندگی دونفره باشید، حتما می‌دانید که مدیریت روابط زناشویی پستی و بلندی‌هایی دارد. روبط زناشویی ، همیشه مانند فیلم‌های رمانتیک نیست و داستان همیشه درباره‌ی عشق و لحظات دوست‌داشتنی نخواهد بود. 

همراه با ما باشید تا از راز های زندگی خوشبخت آگاه شوید.

za4-3235

از حال هم باخبر باشید

زوج‌های خوشبخت، از حال هم باخبرند. زوج‌هایی که خوشبخت هستند و درک خوبی از هم دارند، نسبت به حال‌و‌هوای هم بی‌تفاوت نیستند. مثلا بعد از اینکه از سر کار برمی‌گردند با هم گپ‌و‌گفتی خودمانی و صمیمی داشته باشید. 

با هم غذا بخورید

تحت هیچ شرایطی، خوردن شام در کنار هم را ترک نکنید. سعی کنید، برنامه‌هایتان را طوری تنظیم کنید که با هم شام بخورید و در کنار باشید

به گردش بروید

باور کنید رفتن به گردش معجزه می‌کند. اگر هوا خوب است، ساندویچی ساده درست کنید و به‌اتفاق همسرتان به پارکی زیبا بروید و غذای خود را نوش جان کنید. اگر هوا سرد است، کف منزل‌تان زیراندازی بیندازید و گردش خانگی برگزار کنید.گردش باعث می‌شود حس‌وحال خوبی داشته باشید. 

به نظافت و زیبایی اهمیت می‌دهند

به خودتان برسید. شب‌ها حمام کنید و به بهانه‌ی اینکه سرتان شلوغ است و خسته هستید، نگذارید ظاهرتان کثیف و به‌هم‌ریخته باشد.

با هم تلویزیون تماشا کنید

 می‌توانید در کنار همسرتان بنشینید و برنامه‌ی موردعلاقه‌تان را کنار هم نگاه کنید. موقع تماشای تلویزیون به هم توجه کنید. از هر فرصتی برای عشق ورزیدن و توجه به هم استفاده کنید تا روزبه‌روز به محبت‌تان افزوده بشود.

کارهای خانه را تقسیم کنید

به‌هیچ‌وجه نگذارید که تنها به یک نفر فشار بیاید و در حق همدیگر اجحاف نکنید. البته این مورد بیشتر قابل‌توجه آقایان محترم است. باید بپذیرید که همسرتان نیز اندازه‌ی شما خسته است و انجام همه‌‌ی کارهای خانه او را خسته‌تر هم خواهد کرد. پس با همکاری هم به غذا درست کردن، نظافت آشپزخانه و… مشغول شوید. در حین انجام کار نیز می‌توانید با هم گپ بزنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27doyd