جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/25 08:39
سالن زیبایی
کد خبر: 39592

در سالن های زیبایی و لیزر چه می گذرد؟|رفتار خارج از عرف کلینیک های زیبایی در قبال لیزر مردان برهنه مشکل ساز شد

نظارت اداره اماکن بر سالن های زیبایی دروغ است یا راست؟

سالن زیبایی یا آرایشگاه زنانه " یا فروشگاه زیبایی، تشکیلاتی است که با درمان‌ها و رسیدگی‌های آرایشی برای زنان و مردان سروکار دارد.یک سالن زیبایی فضایی کاملاً توسعه یافته در یک مکان خصوصی است که معمولاً دارای ویژگی‌های بیشتری از یک سالن زیبایی است. معمولاً یک سالن زیبایی بر روی ویژگی‌های زیبایی مانند ظاهر طراحی شده زنان تمرکز می‌کند. همچنین، سالن زیبایی مکانی کم جمعیت و دوستانه برای جامعه است که معمولاً در خانه یا یک سالن واقع شده‌است.

سالن زیبایی

تا چند وقت پیش اخباری از آرایشگاه‌های زنانه به گوش می‌رسید، از کوتاهی مو و آرایش خانم‌ها توسط آقایان تا حضور حیوانات خانگی مختلف در این محیط‌هایی که باید چندین برابر محیط عادی بهداشت را رعایت کنند! اما این همه ماجرا نیست و حالا شاهد گزارش‌های عجیب‌تری از کلینیک‌های زیبایی هستیم.

خانم اولی یک لباس کوتاه سفیدرنگ و دومی لباس کوتاه و کلاه آبی به تن داشتند. حس می‌کردم به جای اینکه وارد کلینیک زیبایی شده باشم به آرایشگاه زنانه آمده‌ام. یکی از آنها رو به من گفت سریعتر لباستان را عوض کنید و آماده شوید! خیلی متعجب شده بودم. هاج و واج مانده بودم و از خودم می‌پرسیدم اینجا کلینیک زیبایی است؟ من برای لیزر موهای بدن اینجا آمده‌ام اما چرا این خانم‌ها در اتاق حضور دارند؟ این چه سر و وضعی است که زنان در مقابل مردان مراجعه کننده دارند. نظارت اداره اماکن دروغ است یا راست؟

رو به یکی از خانم‌ها گفتم قرار بود کار من را تکنسین آقا انجام بدهد. آن خانم با خنده گفت « آقا و خانم نداره!» بیشتر گیج شده بودم. سریع از اتاق خارج شدم، وارد اتاق پزشک شدم و گفتم مگر نباید لیزر آقایان توسط آقا انجام شود؟ باز هم با همان جواب تکراری مواجه شدیم «این چه حرفیه آقای محترم آقا و خانم نداره برای ما زن و مرد فرق نداره!» بیخیال هزینه‌ای که برای انجام لیزر داده بودم شدم و در را بستم و از کلینیک خارج شدم! اینها صحبت‌های یکی از مخاطبان  است که با مراجعه به یکی از کلینیک‌های زیبایی واقع در «شهر ری» با آن مواجه شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wzvpr