شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/05 13:49
کی روش | بازگشت کی روش | کی روش در ایران | کی روش در تیم ملی
کد خبر: 32280

رازی وحشتناک در ساعت کی روش | کی روش تا مرز سکته رفت؟!

اعلان وضعیت اضطراری ساعت هوشمند کارلوس کی‌روش پس از گل اول ایران به ولز نشان می‌دهد سرمربی تیم ملی هیجان خطرناک و بالایی را پشت سر می‌گذاشت.

اعلان وضعیت اضطراری ساعت هوشمند کارلوس کی‌روش پس از گل اول ایران به ولز نشان می‌دهد سرمربی تیم ملی هیجان خطرناک و بالایی را پشت سر می‌گذاشت.

زندگینامه کارلوس کیروش

کارلوس کیروش متولد ۱ مارس ۱۹۵۳ در شهر نامپولا کشور موزامبیک است که اصالتی پرتغالی دارد و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.  کی روش مدتی دستیار آلکس فرگوسن در منچستر یونایتد و دو دوره سرمربی تیم ملی پرتغال بودهاست و این تیم را در جام جهانی ۲۰۱۰ رهبری کرد.

سابقه مربی گری

کیروش قبلاً موفق به راهیابی به جام جهانی ۲۰۰۲ با تیم ملی آفریقای جنوبی شده بود. از دیگر تجربیات مربیگری وی میتوان به سرمربیگری رئال مادرید در فصل ۲۰۰۳–۲۰۰۴ لا لیگا اشاره کرد که دوران ناموفقی برای وی تلقی میشود. کی روش همچنین سابقه مربیگری در جیلیگ (ژاپن) و امالاس (ایالات متحده آمریکا) را نیز دارد.

او در دوران مربیگری خود، پس از یک دوره موفق با تیم ملی زیر ۲۰ ساله‌های پرتغال، درسال ۱۹۹۱ به مربیگری تیم‌ملی پرتغال رسید و دو سال در آنجا مشغول به کار شد. پس از دوران نه‌چندان موفق در ژاپن و آمریکا، او با رساندن آفریقای جنوبی به جام‌جهانی ۲۰۰۲، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و در همانجا بود که فرگوسن، او را زیر نظر خود قرار داد.

کارلوس کی روش، پس از آن، در ماه جون سال ۲۰۰۳ به مربیگری رئال مادرید رسید، اما در انتها، وی از سمت خود اخراج شد و به منچستریونایتد پیوست و کار خود را در آنجا به مدت چهارسال و در سمت دستیاری فرگوسن، ادامه داد. پس از آن، وی در سال ۲۰۰۸ برای بار دوم، به عنوان مربی تیم‌ملی پرتغال انتخاب شد و دو سال در سمت خود باقی ماند و در نهایت، پس از حذف توسط اسپانیا در مرحله حذفی جام‌جهانی، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3egpky