جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/26 05:19
کریستیانو رونالدو | همسر کریستیانو رونالدو | جورجینیا
کد خبر: 31384

افشاگری رونالدو از پیوستن احتمالی به منچسترسیتی

فوق ستاره فوتبال دنیا افشا کرد که قرار بود پیش از حضور در منچستریونایتد به تیم منچسترسیتی نقل مکان کند.

کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم منچستریونایتد گفت که سال گذشته در آستانه پیوستن به منچسترسیتی بود اما سر الکس فرگوسن، کسی که او را به دنیای فوتبال معرفی کرد، از او خواست به تیم رقیب نرود.

رونالدو در مصاحبه با «پیرس مورگان» مجری و خبرنگار مشهور انگلیسی که بخشی از آن به‌تازگی منتشر شده، اظهار داشت که فرگوسن او را متقاعد کرد پس از جدایی از یوونتوس در سال ۲۰۲۱ برای بار دوم به منچستریونایتد بپیوندد جایی که آن‌ها در طول ۶ سال همکاری، قهرمانی‌های زیادی را کسب کردند.

 

رونالدو درباره حضور در منچسترسیتی گفت: خب، صادقانه بگویم، انتقال، خیلی نزدیک بود. این موضوعی بود که حرف های زیادی درباره‌اش زده می‌شد و گواردیولا هم دو هفته قبل گفت. فکر می‌کنم آن‌ها خیلی سخت تلاش می‌کردند تا من را به سیتی ببرند اما همان‌طور که می دانید، تاریخ من با منچستریونایتد رقم خورده بود و قلب و احساس شما در این‌باره تفاوت ایجاد می‌کند. من شگفت‌زده شده بودم اما این یک تصمیم عاقلانه بود چراکه قلب صحبت کرد و در آن لحظه صدای بلندی هم داشت.

شماره ۷ شیاطین سرخ همچنین گفت دخالت الکس فرگوسن باعث شد دوباره برای حضور در منچستریوناتید تصمیم بگیرد. او ادامه داد: فکر می‌کنم این موضوع کلیدی بود و تغییر ایجاد کرد اما نمی‌توانم نگویم که پیوستم به منچسترسیتی قریب‌الوقوع بود. من با فرگوسن صحبت کردم و او به من گفت «این برای تو غیرممکن است که به منچسرسیتی بروی» و من گفتم «باشه رئیس». خب من تصمیم را گرفتم و تصمیم خوبی بود.

 

با این حال، در بخشی از این مصاحبه که روز یکشنبه منتشر شد، رونالدو گفته بود منچستریونایتد به او خیانت گرده و مدعی شده بود تلاش‌هایی برای بیرون‌کردن او از باشگاه در جریان بوده است.

منبع : فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwz9k