پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/24 05:00
بازیگران
کد خبر: 18711

پذیرایی شیک بازیگر سریال دل از میهمانانش/خانه لوکس خانم بازیگر

تصاویر جالب از میز شام مهمانان ساره بیات و جوایز ساره بیات هنرپیشه معروف سینما

به گزارش رصد ورزشی: ساره بیات بازیگر مشهور سینمای ایران ۱۴ مهر سال ۱۳۵۱ در مشهد متولد شده است. او از سال ۱۳۷۹ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و تاکنون در فیلم سینمایی اتاق تاریک، سمفونی نهم و سریال یک مشت پر عقاب نقش آفرینی کرده است. خانم بازیگر مدتی است که با علیرضا افکاری ازدواج کرده و متاهل است. در قسمت زیر تصویری از میز شام مهمانان رسمی خانه ساره بیات را قرار داده ایم. 

 

ساره بیات

 

ساره بیات در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. وی از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد و در جشنواره ی پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. او فارغ‌ التحصیل رشته ی بازیگری از مؤسسه کارنامه است.

ساره بیات بازیگر با استعداد و درخشانی است، همه ما بازی او را در فیلم “جدایی نادر از سیمین” از اصغر فرهادی به یاد داریم. ساره بازیگر حساسی است که می‌ تواند احساسات مختلفی را بدون اینکه حرفی زده باشد، منتقل کند.

نخستین کار ساره حضور در مجموعهٔ تلویزیونی یک مشت پر عقاب بود و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و بازی درخشانی را ارائه داد.

در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد. خواهر وی سروین بیات با رضا قوچان‌ نژاد بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ازدواج کرده‌است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ke78v