یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/13 15:22
کد خبر: 12789

100درصد در پرسپولیس می‌مانم

ب​ازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بعد از محرومیت عیسی او و همبازیانش برای شکست النصر مصمم‌تر شدند.

وحید امیری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازگشت کاروان تیمش به ایران، در فرودگاه امام خمینی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را هزار مرتبه شکر. همین که تیم موفق شد و به فینال رسید بزرگ‌ترین هدیه به هواداران بود. ما هم تمام تلاش‌مان این بود که به این نقطه برسیم. هر کسی که لباس پرسپولیس را بپوشد با تمام وجودش تلاش می‌کند این پرچم را روز به روز بالاتر ببرد و نماینده شایسته برای ایران و ایرانی باشد. این جایگاهی که کسب کرده‌ایم نتیجه درایت کادر فنی؛ تلاش بازیکنان و دعای خیر هواداران‌مان است. امیدوارم این اتفاقات همیشه برای نماینده‌های کشورمان رخ بدهد. 

او درباره حواشی به وجود آمده درباره عیسی‌آل‌کثیر هم توضیح داد: تجربه نشان داده وقتی ایرانی‌ها را در شرایط حساس و سخت قرار می‌دهند، تلاش و زحمت ایرانی‌ها بیشتر می‌شود و مصمم‌تر می‌شوند تا رو به روی ناملایمتی‌ها ایستادگی کنند. خدا را شکر می‌کنم که بازیکنان ما هم به این پختگی و بزرگی رسیده‌اند که هر چند برابر این مشکلات خم می‌شوند اما هیچ وقت شکسته نمی‌شوند. درست است که ما شاید قدرت نداشته باشیم ولی ما خدا را داریم و همیشه تلاش می‌کنیم نماینده خیلی خوبی برای کشورمان باشیم.

امیری درباره فینال هم بیان کرد: در فینال سه بازیکن ما حضور ندارند. کارت زردی که گرفتم به ناحق بود. تمام تلاش‌مان این است که این کارت زرد بخشیده شود. ماموریت ما این بود که تیم را به فینال برسانیم که خدا را شکر که این اتفاق رخ داد. تلاش این مجموعه در این برهه از زمان باعث شادی مردم شد. این بزرگ‌ترین نعمت برای ماست. مهم‌ قهرمانی آسیا و سربلندی ایران است که مطمئنا به آن می رسیم.

بازیکن پرسپولیس درباره دلخوری بازیکنان این تیم از وضعیت مالی‌ باشگاه هم بیان کرد: تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی این بود که تیم را موفق کنند. به نظر من سال خوبی بود. مدریت هم تمام تلاشش را می‌کند تا این شرایط را بهبود ببخشند. امیدوارم که هر مشکلی هست حل شود چون هنوز خیلی کار داریم. 

امیری درباره محرومیت آل‌کثیر هم گفت: 7 سالی است که او را می‌شناسم و هم‌زبانیم. آل‌کثیر به آن‌ پختگی رسیده است و با این مشکلات هیچوقت شانه خالی نمی‌کند. او انرژی مثبتی به تیم تزریق کرد و با روحیه و انرژی به تیم کمک کرد. خ

دا اگر بخواهد به کسی عزت و سربلندی بدهد، می‌دهد. الان همه چند برابر او را دوست دارند و پیگیر آل‌کثیر هستند. کاری که خدایی و دلی باشد هیچوقت به مشکل نمی‌خورد. مطمئن باشید تمام تلاش آن‌ها این بود که آل‌کثیر به این بازی نرسد ولی خدا را شکر می‌کنم که دل آل‌کثیر و دعای خیر مادرش کنار ما بود و به ما انرژی داد و تیم ما موفق شد. آن لحظه هیچکس به اندازه او و خانواده‌اش خوشحال نبودند چون ایمان داشتند و ما هم از قبل می‌دانستیم که برنده بازی هستیم چون با اتفاقاتی که رقم خورد ما مصمم‌تر شدیم و تمام قدرت‌ها یک طرف، خدا یک طرف.

او در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا در پرسپولیس می‌ماند یا خیر گفت: 100 درصد.

 

 

منبع: ایسنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3q5783