پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/30 07:24
کد خبر: 12395

سیامک نعمتی همچنان در دفاع راست پرسپولیس

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تلاش زیادی انجام داد تا یک مدافع راست تخصصی جذب کند اما در این امر موفق نبود.

یحیی گل محمدی که علاقه زیادی به جذب دانیال اسماعیلی فر مدافع راست فصل گذشته ذوب آهن داشت اما این بازیکن بر سر مبلغ قرارداد خود با پرسپولیس به توافق مالی نرسید تا این بازیکن راهی سپاهان شود. این موضوع باعث شد تا سرمربی قرمزها در این پست مثل فصل گذشته به مهدی شیری و سیامک نعمتی اعتماد کند.

 

سیامک نعمتی که در دوران برانکو و گابریل کالدرون آرژانتینی هم در پست دفاع راست بازی کرده بود و بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته بود اما او بیشتر یک هافبک محسوب می شود. اوج دوران این بازیکن هم در پست هافبک در دوران سرمربیگری برانکو بود.

 

در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال و پس از اشتباهات مهدی شیری که موجب خروج وی از زمین شد، سیامک نعمتی دفاع راست شد و حالا در لیگ قهرمانان آسیا نیز رسما در این پست بازی می کند. مربیان پرسپولیس بعد از دربی حذفی و پس از اینکه از جذب دانیال اسماعیلی فر نا امید شدند با سیامک نعمتی صحبت های زیادی انجام دادند تا او بیشتر مراقب وظایف دفاعی خود باشد. نعمتی ذاتا یک هافبک راست است و در دیدار رفت برابر التعاون جزو خوب های پرسپولیس بود و در امور دفاعی موفق تر از فاز تهاجمی نشان داد. نعمتی هر چند در بازی برگشت برابر التعاون با از دست دادن چند توپ باعث شد تا در دقایقی فشار زیادی روی خط دفاع پرسپولیس بیاید و اعتراض سرمربی قرمزها را به همراه داشت اما کادر فنی پرسپولیس با توجه به پست تخصصی او از عملکردش در این دو بازی رضایت دارد.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zl8z4