پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/28 07:59
کد خبر: 12315

ما پرسپولیس هستیم

​مهاجم پرسپولیس با تمجید از حریف عربستانی و قدرت آنها از کار سختی که در بازی امشب خواهند داشت خبر داد.

بازیکن باتجربه پرسپولیس با اشاره به بازی رفت و موقعیت‌هایی که حریف داشته، مدعی است در‌ بازی امشب کار سختی مقابل آنها برای تکرار پیروزی پیش رو خواهد بود.

امیری درباره شرایط تیم بعد از برد مقابل التعاون گفت: بازی قبلی خیلی سنگین بود. علاوه بر مسائل فنی ما می‌دانستیم که نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داریم و خدا را شکر توانستیم با همت بچه ها و تلاش کادرفنی و همدلی که بین تیم بود سه امتیاز را بگیریم. هنوز اول راه هستیم و امیدوارم با دعای خیر هواداران و تلاش بازیکنان به جایگاهی که مستحق آن هستیم برسیم.

مهاجم پرسپولیس درباره دیدار امشب مقابل این حریف عربستانی نیز گفت: ما می دانستیم که بازی سنگینی داریم و الان هم شناخت خوبی از این حریف کسب کردیم و تمام تلاش مان را خواهیم کرد. باید سه امتیاز را بگیریم تا امیدمان را برای صعود بیشتر کنیم. کار راحتی نیست اما ما پرسپولیس هستیم و برای سربلندی تیم و هواداران تا آخرین لحظه می‌جنگیم.

وحید امیری با اشاره به قدرت حریف گفت: ما در بازی رفت باید بگویم که خوش شانس هم بودیم که گل دریافت نکردیم ولی خدا را شکر در نیمه دوم نشان دادیم تیمی منسجم هستیم و می‌توانیم خیلی فشرده و مستحکم بازی کنیم و بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم. ما می‌دانیم التعاون تیم قدرتمندی است و خصوصا در خط حمله اما تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد و به صورت یکپارچه و تیمی برای سه امتیاز خواهیم جنگید.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2o6mq2